Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

Naujiems kavinių tinklams Lietuvoje vietos beveik neliko

Lietuviški kavos išsinešti tinklai per mažiau nei dešimtmetį taip gerai apraizgė rinką, kad naujam dalyviui, net jei tai būtų pats „Starbucks“, įsisprausti į ją būtų itin sudėtinga. Vienintelis būdas įsikurti – įsigyti ką nors iš jau veikiančių įmonių, rašo „Verslo žinios“.
„Starbucks“ kavinė Sietle
„Starbucks“ kavinė Sietle / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 1 „Delano“

„Pirma problema, su kuria susidurtų, – vieta. Miestas nebeturi ko pasiūlyti, dėl gerų vietų ir tarp vietos žaidėjų vyksta nuolatinė kova. Žmonių skaičius taip pat ribotas. Nebent suspindėtų itin ryškus ženklas, toks kaip „Starbucks“, tačiau ir didžiausiems nebūtų lengva“, – vertina kavinių tinklą „Coffee Inn“ valdančios bendrovės „Keturi kambariai“ bendraturtis Nidas Kiuberis.

Bendrovės „Delano“, valdančios kavinių tinklą „Caif Cafe“, vykdomasis direktorius Gintaras Rutkauskas svarsto, kad tarptautiniams tinklams dabartinė rinka apskritai mažai patraukli.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius