Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujuoju „Wolt Baltics“ generaliniu direktoriumi tapo Mantas Lomsargis

Naujuoju „Wolt Baltics“ generaliniu direktoriumi tapo Mantas Lomsargis, kuris anksčiau buvo atsakingas už „Wolt“ pardavimus Baltijos šalyse. Jis pakeitė šias pareigas šešerius metus ėjusią Liis Ristal, kuri nusprendė ieškoti naujų karjeros iššūkių, rašoma „Wolt Baltics“ pranešime spaudai.
Mantas Lomsargis
Mantas Lomsargis / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 1 „Wolt“

„Į Baltijos šalių rinką „Wolt“ atėjo daugiau nei prieš šešerius metus. Mums pavyko sukurti lojalių klientų bazę, kasdien turime vis daugiau vartotojų, kartu auga ir užsakymų apimtys bei skaičiai. Džiaugiuosi galėdamas vadovauti mūsų verslui Baltijos šalyse, daug dėmesio skirdamas pagrindinei įmonės veiklai – maisto pristatymui bei tolimesnei plėtrai į kitus miestus.“, – sako M.Lomsargis.

M.Lomsargis priduria, kad Baltijos šalių gyventojai šias paslaugas priėmė puikiai ir tai suteikia „Wolt“ pasitikėjimo plėstis į kitus Estijos, Latvijos ir Lietuvos miestus. „Mūsų tikslas plėstis visame Baltijos regione – šiemet išsiplėtėme į 15 ir veiklą vykdome jau 30 miestų. „Wolt“ plėtra į mažesnius miestus vietos verslui suteikia lengvą prieigą prie internetinės prekybos, o žmonėms – galimybę gauti papildomų pajamų tampant kurjeriu-partneriu. Visa tai palengvina bendruomenės kasdienybę“, – priduria naujasis „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.

Anot M.Lomsargio, „Wolt“ taip pat sparčiai plečia savo mažmeninę pasiūlą ir naujas veiklos sritis. „Siekiame tapti prekybos centru, kurį kiekvienas gali turėti savo kišenėje. Viskas, dėl ko anksčiau reikėdavo eiti į prekybos centrą, su „Wolt“ dabar yra pasiekiama greičiau nei per valandą. „Wolt“ nebeapsiriboja tik maisto pristatymu, čia taip pat galite nusipirkti, pavyzdžiui, prekių gyvūnams, gėlių ar grožio priemonių.

Jis taip pat užsimena apie naujas veiklas, tokias kaip „Wolt Drive“, kuri leidžia bet kuriam mažmenininkui ar prekybininkui naudotis „Wolt“ kurjerių tinklu, nepriklausomai nuo to, ar jie prekiauja per „Wolt“ programėlę, ar savo svetainėje. Sutaupyti vartotojams padeda „Wolt“ lojalumo programa „Wolt+“, kurios nariai moka mėnesinį mokestį ir mėgaujasi nemokamu pristatymu iš atrinktų parduotuvių ir restoranų. Negana to, jis pamini ir naujieną – „Wolt Ads“ – leidžiančią prekybininkams reklamuoti savo verslą programėlėje, tokiu būdu gauti daugiau matomumo ir pardavimų.

Už atliktą darbą jis yra dėkingas Liis Ristal, kuri vadovavo „Wolt Baltics“ iki šiol. „Liis ne tik padėjo „Wolt“ pradėti veiklą visose trijose Baltijos šalyse, bet ir augti verslui – tai buvo didelis įsipareigojimas“, – pažymėjo M.Lomsargis.

Anot Liis Ristal, atėjo laikas naujiems iššūkiams. „Iš visos širdies esu dėkinga visai Baltijos šalių komandai, su kuria įrodėme, jog platformas valdanti įmonė gali būti ne tik pelninga, bet ir tapti rinkos lydere. Šiandien „Wolt“ iš spartaus augimo perėjo į naują etapą ir yra įtraukta į biržos prekybos sąrašą bei vykdo veiklą dešimtyse šalių. Startuoliai ir komandų bei procesų kūrimas yra mano DNR dalis. Atėjo laikas perduoti estafetę ir ieškoti naujų iššūkių“, – pridūrė L. Ristal.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius