Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nenutrūkstamo spausdinimo sistemą sukūręs A.Pyragius: „Kol kas esame tokie vieninteliai“

Biuro techniką ir medžiagas teikiančiai įmonei „Printera“ vadovaujantis Aivaras Pyragius idėją į šią sferą įnešti kardinalių pokyčių brandino jau seniai. „Vis galvojau, kad viskas veikia ne taip, kaip turėtų. Žmonės perka kasetes, tačiau nežino, nei kiek kopijų pavyks atspausdinti, nei kada pasibaigs dažai. O kiaulystės dėsnis toks, kad pasibaigia jie tada, kai labiausiai reikia kopijos“, – su šypsena kalbėjo A.Pyragius. Būtent taip ir pradėjo gimti nenutrūkstamo spausdinimo sistemos idėja.
Aivaras Pyragius
Aivaras Pyragius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pokyčiams reikia laiko

Idėja sukurti spausdinti nenutrūkstamai leidžiančią sistemą A. Pyragiui kilo prieš septynerius, su kolege intensyviai dirbant ir ieškant problemų, kurias matydavo, sprendimų. „Mintis, kad dabartinė sistema neveikia, kad ji yra nepatogi nei mums, nei vartotojams, sukosi nuolat. Tačiau idėja sukurti tokią sistemą, kad galėtume stebėti visus mūsų klientų spausdintuvus ir matyti, kada pasibaigs dažai, kilo besikalbant su mergina, kuri ir kūrė šį verslą kartu su manimi“, – prisiminė verslininkas.

Kyla natūralus klausimas, kodėl šios idėjos imtasi tik dabar, kodėl ne tada? „Viskas ne taip paprasta (nusijuokia). Aišku, iš karto ir ėmėmės, tačiau tai be galo ilgas ir sudėtingas procesas.

Mintis, kad dabartinė sistema neveikia, kad ji yra nepatogi nei mums, nei vartotojams, sukosi nuolat.

Turėjome pasisamdyti šios srities profesionalų, kurie visų pirma rastų būdą, kaip tai padaryti. Mums reikėjo susikurti tokią sistemą, kad prie jos galėtume prijungti bet kokio tipo ir modelio spausdintuvą. Tai, aišku, užtruko. Patys pagalvokite, kiek įvairiausių modelių ir gamintojų spausdintuvų yra“, – šyptelėjo pašnekovas.

Tinkamų programinių sprendimų paieška truko kelerius metus, tačiau tai irgi, pasak A.Pyragiaus, buvo tik stuburas. „Teikti tokią paslaugą, kiek man žinoma, pradėjome pirmieji pasaulyje. Nemeluosiu, nesklandumų buvo ir nemažai. Galbūt net praradome klientų, ko išties labai gaila. Tikrai buvo etapų, kai galvojau, kodėl tam ryžausi?“ – sunkų periodą prisiminė verslininkas.

Vis dėlto, pašnekovas neneigia, kad dabar to nesigaili visiškai – kad ir kaip gaila prarastų klientų, visos klaidos išeina į naudą, nes iš jų mokėsi, tobulėjo ir dabar turi tai, ką turi – „Print non stop“. „Tiesa, turiu pasakyti, kad sistemos pagerinimų ieškome ir dabar. Tik skiriasi tikslas – anksčiau norėjome, kad ji sklandžiai veiktų, o dabar, tai jau pasiekus, ieškome patobulinimų, dar geresnių sprendimų“, – kalbėjo A.Pyragius.

Tikrai buvo etapų, kai galvojau, kodėl tam ryžausi?

Verslininkas pasakojo, kad dabar pasitelkiant IT sistemas ieškoma kuo didesnio efektyvumo. „Kompiuteriui užduodama kaip įmanoma daugiau užduočių, kad žmogui jų reikėtų atlikti mažiau. Pavyzdžiui, mūsų sistema pati kiekvienam personalo nariui nurodo, kokį žingsnį ir kada jis turi atlikti. Informuojama, kokią prekę ir kada reikia užsakyti iš tiekėjų, sistema skaičiuoja ir nurodo, kada tiksliai ir kokią kasetę klientui reikės pakeisti.

Negana to, sistema pati išrašo sąskaitas ir vieno mygtuko paspaudimu sugeneruoja sutartis. Ypač daug laiko sutaupome diegdami klientams programinę įrangą. Dabar jau turime tokią technologiją, kad klientui užtenka spustelti atsiųstą nuorodą ir jo spausdintuvas jau yra prižiūrimas. Jei klientas perinstaliuoja kompiuterį arba kas nors nutinka, mūsų sistema vėl pati išsiunčia laišką, kad klientas iš naujo paspaustų nuorodą. Taip sutaupome šimtus, o greitai gal ir tūkstančius IT specialistų valandų per mėnesį“, – dėstė įmonės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius