Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Nestle“ derasi dėl odos priežiūros prekių ženklų pardavimo, sandorio vertė – 9 mlrd. eurų

Šveicarijos maisto milžinė „Nestle“ ketvirtadienį pranešė pradėjusi išskirtines derybas dėl savo odos priežiūros priemonių gamybos verslo pardavimo investuotojų grupei, kuriai vadovauja Švedijos tiesioginių investicijų fondas EQT ir Abu Dabio investicijų institucija (ADIA).
Įmonės „Nestle“ logotipas
Įmonės „Nestle“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Padalinio „Nestle Skin Health“ pardavimo sandorio vertė sieks 10,2 mlrd. frankų (9,3 mlrd. eurų), pranešė Šveicarijos grupė.

Derybas tikimasi užbaigti 2019 metų antrąjį pusmetį. „Nestle“ taip pat nurodė, jog sandoriui bus reikalingi atitinkamų reguliavimo institucijų leidimai ir dėl jo bus tariamasi su darbuotojais.

„Nestle Skin Health“, kuriam priklauso, be kita ko, prekių ženklai „Cetaphil“ ir „Proactiv“, 2018 metais pasiekė 2,8 mlrd. frankų pardavimus.

Padalinys buvo sukurtas 2014 metais, kai „Nestle“ įgijo visą bendrovės „Galderma“ kontrolę.

Pernai rugsėjį „Nestle“ pranešė svarstanti įvairias tolesnės šio padalinio plėtros galimybes. Dar anksčiau grupė sakė, jog planuoja sutelkti dėmesį į kavos, gyvūnų ėdalo ir kūdikių maisto gamybos verslą.

2018 metais „Nestle“ už 1,55 mlrd. JAV dolerių pardavė padalinį „Gerber Life Insurance“ bendrovei „Western & Southern Financial Group“. Be to, praėjusių metų pradžioje Šveicarijos grupė Italijos bendrovei „Ferrero International“ už 2,8 mlrd. JAV dolerių pardavė savo konditerijos verslą Jungtinėse Valstijose.

Kartu „Nestle“ sparčiai plėtoja savo kavos verslą. Prieš metus ji sudarė partnerystės susitarimą su kavinių milžine „Starbucks“, pagal kurį už 7,15 mlrd. JAV dolerių (5,97 mlrd. eurų) įgijo teises prekiauti JAV įmonės produktais visame pasaulyje, išskyrus „Starbucks“ kavines, kurias ir toliau kontroliuoja JAV įmonė.

O 2017 metais „Nestle“ įsigijo JAV kavos prekės ženklą „Blue Bottle“.

Grupės strategija duoda vaisių: jos palyginamieji pardavimai pernai padidėjo 3,4 proc. ir prieaugis buvo didesnis negu prognozuota.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius