Padalinio „Nestle Skin Health“ pardavimo sandorio vertė sieks 10,2 mlrd. frankų (9,3 mlrd. eurų), pranešė Šveicarijos grupė.
Derybas tikimasi užbaigti 2019 metų antrąjį pusmetį. „Nestle“ taip pat nurodė, jog sandoriui bus reikalingi atitinkamų reguliavimo institucijų leidimai ir dėl jo bus tariamasi su darbuotojais.
„Nestle Skin Health“, kuriam priklauso, be kita ko, prekių ženklai „Cetaphil“ ir „Proactiv“, 2018 metais pasiekė 2,8 mlrd. frankų pardavimus.
Padalinys buvo sukurtas 2014 metais, kai „Nestle“ įgijo visą bendrovės „Galderma“ kontrolę.
Pernai rugsėjį „Nestle“ pranešė svarstanti įvairias tolesnės šio padalinio plėtros galimybes. Dar anksčiau grupė sakė, jog planuoja sutelkti dėmesį į kavos, gyvūnų ėdalo ir kūdikių maisto gamybos verslą.
2018 metais „Nestle“ už 1,55 mlrd. JAV dolerių pardavė padalinį „Gerber Life Insurance“ bendrovei „Western & Southern Financial Group“. Be to, praėjusių metų pradžioje Šveicarijos grupė Italijos bendrovei „Ferrero International“ už 2,8 mlrd. JAV dolerių pardavė savo konditerijos verslą Jungtinėse Valstijose.
Kartu „Nestle“ sparčiai plėtoja savo kavos verslą. Prieš metus ji sudarė partnerystės susitarimą su kavinių milžine „Starbucks“, pagal kurį už 7,15 mlrd. JAV dolerių (5,97 mlrd. eurų) įgijo teises prekiauti JAV įmonės produktais visame pasaulyje, išskyrus „Starbucks“ kavines, kurias ir toliau kontroliuoja JAV įmonė.
O 2017 metais „Nestle“ įsigijo JAV kavos prekės ženklą „Blue Bottle“.
Grupės strategija duoda vaisių: jos palyginamieji pardavimai pernai padidėjo 3,4 proc. ir prieaugis buvo didesnis negu prognozuota.