Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 liepos 22d. 11:03

„Nestle“ pakeis „netinkamą“ Čilėje parduodamų sausainių pavadinimą

Įmonės „Nestle“ logotipas
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Įmonės „Nestle“ logotipas
Maisto prekių milžinė „Nestle“ nusprendė pakeisti populiarių Čilėje parduodamų šokoladinių sausainių pavadinimą, kuris, kaip nuogąstaujama, gali būti kultūriškai „netinkamas“.

Ateityje sausainiai „Negrita“, kuriais Čilėje prekiaujama jau 60 metų, bus parduodami pavadinimu „Chokita“, paskelbė tarptautinė maisto bendrovė ir pridūrė, jog toks sprendimas atitinka „pagarbos ir nediskriminavimo kultūrą“.

„Negrita“ – tai šokoladu aplieti vaniliniai sausainiai.

Tačiau šis pavadinimas verčiamas kaip „mažoji juodaodė“ arba „juodukė“, o šis žodis, pavartotas vyriškąja gimine – „Negrito“, – Urugvajaus futbolo žvaigždei Edisonui Cavani neseniai virto bauda už rasizmą, nors prieš tai protestavo ir pats futbolininkas, ir net įtakingi ispanų kalbos specialistai.

Žodžiai „negrito“ arba „negrita“, kaip „gordo“ („storulis“) arba „gorda“ moteriškąja gimine, kai kuriose Lotynų Amerikos šalyse plačiai vartojami kaip meilūs žodeliai, net ir kreipiantis į žmones, kurie nėra juodaodžiai ir neturi viršsvorio.

„Nestle“ pareiškė, jog pakeisti pavadinimą nusprendė paraginta „nustatyti koncepcijas, kurios gali būti laikomos netinkamomis, atsižvelgiant į padidėjusį dėmesį prekių ženklams ir jų vaizdinei išraiškai, taip pat stereotipų naudojimui..“.

Beje, ant „Negrito“ pakuočių jau nebevaizduojamas juodaodės moters veido atvaizdas.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Temos: 2 Čilė „Nestle“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Metas rinktis

Auk, Lietuva

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką