-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Netikėta verslo patirtis: pakeisti klientų įpročiai tapo sėkmės paslaptimi

Verslo konkurencingumas grįstas inovacijomis, tačiau kartais naujovių siekis gali nustebinti rezultatu. Tokia yra daugiau nei dešimtmetį Lietuvoje veikiančios specializuotos mokėjimų platformos „Viena sąskaita“ patirtis. Klientams pasiūlius mobiliąją aplikaciją, siekta patogesnio atsiskaitymo už paslaugas, o galiausiai visa tai leido pakeisti naudotojų įpročius. Supratę, kad programėlė gali tapti impulsu dar didesnei sėkmei, produkto vystytojai žengė toliau ir padidino aplikacijos prieinamumą. Jų atstovų teigimu – apie tokį žingsnį turėtų pagalvoti kiekvienas verslas.
AppGallery
AppGallery / Huawei nuotr.
Temos: 1 „Huawei“

Rezultatas nustebino

„Viena sąskaita“ produkto vadovės Julijos Matutienės teigimu, šia specializuota mokėjimų platforma per mėnesį naudojasi apie 150 tūkst. klientų. Pašnekovė pastebi, kad jei jie kaskart mokėtų atskiras sąskaitas, pastarųjų skaičius priartėtų prie milijono.

„Nuo pat veiklos pradžios supaprastinome sąskaitų apmokėjimo procesą, o siekdami dar didesnio patogumo, sukūrėme mobiliąją aplikaciją, kuria kas mėnesį naudojasi beveik 25 tūkst. klientų. Akivaizdu, kad atsiskaityti telefonu klientams patinka, nes kiekvieną mėnesį pastebime vis didesnį mobiliosios programėlės naudotojų skaičiaus augimą“, – komentuoja J. Matutienė.

Anot pašnekovės, programėlė kurta nuodugniai išanalizavus naudotojų poreikius ir siekiant kuo lanksčiau prie jų prisitaikyti. „Norėjome patrauklaus, patogaus, dar geresnę naudojimo patirtį teikiančio produkto. Ši aplikacija taupo laiką, sąskaitų mokėjimo procesą padaro ypač paprastu. Būtent didesnis patogumas ir patrauklumas, lyginant su kitomis programėlėmis ar platformomis, yra vieni kertinių elementų tikintis pritraukti klientą ir jį išlaikyti“, – pasakoja „Viena sąskaita“ atstovė.

Kūrė įrankį – pakeitė įprotį

J. Matutienė atvira: pristačius programėlę, imti stebėti naudotojų įpročių pokyčiai. Pradžioje dalis funkcijų buvo atliekama su aplikacija, pavyzdžiui, pasišviečiami skaitikliai ir suvedami rodmenys, kitos įmokos mokėtos svetainėje.

„Tačiau dabar matome tęstinumą: pradėjus naudotis programėle, tai daroma nuolatos, nebegrįžtama prie kompiuterio. Mobiliuoju telefonu atlikti visą mokėjimo procesą tapo lygiai taip pat natūralu ir įprasta, kad poreikis prisijungti prie kompiuterio tarp tų klientų, kurie parsisiunčia programėlę, visiškai dingsta“, – komentuoja J. Matutienė.

Pašnekovė papildo, kad šis pasikeitęs vartotojų įprotis paskatino padidinti išmaniosios programėlės prieinamumą. Anot J. Matutienės, klientai nemėgsta suvaržymų, o palikti naujųjų „Huawei“ įrenginių savininkus be galimybės turėti programėlę neatrodė sumanu.

„Šis technologijų gamintojas ryžosi sukurti alternatyvią aplikacijų platformą „AppGallery“, o drąsa keisti įpročius – mums labai artima. Todėl nusprendėme bendradarbiauti su „Huawei“ komanda, kuri savo profesionaliomis konsultacijomis padėjo sklandžiai integruoti aplikaciją į „AppGallery“. Procesas buvo paprastas, nes nereikėjo keisti pačios programėlės, tad mūsų įsitikinimas, kad įkėlimas bus sudėtingas, greitai dingo. Galime pasidžiaugti, kad papildomo dėmesio reikėjo skirti tik tiek, kiek užtrunka naujos paskyros konfigūravimo, saugumo užtikrinimo, jos autentifikavimo parametrų nustatymo darbai. Dėl to viskas vyko ypač greitai“, – tikina pašnekovė.

„Huawei Mobile Services“ ekosistemos verslo plėtros vadovas Voicechas Orševskis antrina – „Huawei“ nuolatos gelbsti aplikacijų kūrėjams ir vystytojams integruoti programėles į „AppGallery“.

Huawei nuotr./AppGallery
Huawei nuotr./AppGallery

„Siūlome visapusišką bendradarbiavimą, dalindamiesi tiek praktine patirtimi, tiek specialistų kompetencija. Užtikriname produktų optimizaciją, pritaikymą „AppGallery“, dar geresnės patirties naudotojams kūrimą. Platformos vystymui „Huawei“ jau sutelkė beveik 1,5 mln. programėlių kūrėjų visame pasaulyje ir šis skaičius nuolat auga“, – teigia V. Orševskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius