-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Novaturas“ užsimojo konkuruoti su „Ryanair“

Lietuvos kelionių rinkoje veiklą pradeda naujas rinkos dalyvis „Eco Travel“. Jis pasiūlė visiškai naują paslaugų teikimo koncepciją – žemų kaštų poilsinių kelionių organizavimą. Tai analogų ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse neturintis sprendimas, teigiama pranešime spaudai.
Ryanair
„Ryanair“ / Reuters / Scanpix / Postimees.ee

Taikomas verslo modelis leidžia užtikrinti mažiausią kainą rinkoje: „Suderinęs agresyvią pigių aviakompanijų kainodarą ir kelionių organizatoriaus derybines galias, „Eco Travel“ savo klientams suteiks ne tik galimybę atostogauti užsienio kurortuose už mažiausią kainą rinkoje. Klientai gaus visas garantijas, kurias suteikia kelionių organizatorius, bet nesiūlo pigių skrydžių bendrovės“, – kalba „Eco Travel“ vadovas Rytis Šūmakaris.

Įsigydamas keliones klientas mokės tik už būtinas paslaugas – skrydį su oro uosto mokesčiais, šešias nakvynes viešbutyje ir standartinį rankinį bagažą. Kitas paslaugas, jeigu klientui jų reikės, bus galima užsisakyti papildomai.

„Atėjus į rinką pigių skrydžių bendrovėms, atsirado „mažų kaštų kelionių“ terminas. Gerai, kad žmonės gali rinktis ir patys organizuoti kelionę, bet tai daryti reikia apdairiai. Pasitaiko atvejų, kai, įsigijus pigų skrydžio bilietą, uždelsiama ieškant apsistojimo vietos ir po to permokama, – teigia Romas Vitkauskas, kelionių agentūros „Baltic Clipper“ generalinis direktorius. – Todėl manau, kad „Eco Travel“ paslaugos pirkėjas – racionalus žmogus, kuris nori ne tik mažos kainos, bet ir  garantijų.“

Kelionių agentūros vadovui antrina R.Šūmakaris: „Mūsų klientas – ne tik tas, kuris iki šiol medžiodavo pigių kainų pasiūlymus internete. Mūsų klientas – ir tas žmogus, kuriam net kelionė su pigių skrydžių bendrove iki šiol buvo per brangi, tačiau jis visuomet svajojo apie atostogas užsienyje. Tokias atostogas, kurių metu saulė šviestų visas atostogų dienas ir jūroje būtų galima maudytis, o ne demonstruoti ištvermę ir atsparumą žemos temperatūros vandenyje.“

„Eco Travel“ nekonkuruos su kelionių organizatoriais. Pagrindiniai naujo rinkos žaidėjo konkurentai – kelionę dalimis siūlančios pigių skrydžių bendrovės ir pigių kelionių ekspertai. Anot „Baltic Clipper“ vadovo, nauja paslauga turėtų padidinti vykstančių atostogauti į užsienį lietuvių srautus.

Pirmąja kryptimi pasirinkta Turkija, kurios kurortus šiuo metu renkasi pusė į užsienį vykstančių atostogauti lietuvių. „Šioje kryptyje mes turime itin stiprias derybines pozicijas. Be to, radome pigų oro uostą, kuris taupys ne tik klientų pinigus, bet ir laiką. Pigių kelionių poreikis yra, todėl greitu metu „Eco Travel“ planuoja plėsti kryptis į Italiją, Ispaniją, Graikijos salas“, – apie ateities planus kalba Rytis Šūmakaris.

„Eco Travel“ vadovas sako turintis kelis tikslus. Pirmasis – pasiūlyti klientams populiariausias atostogų kryptis už mažiausią kainą, antrasis – tapti konkurentu pigių skrydžių bendrovei „Ryanair“: „Ši bendrovė neturi tiesioginių skrydžių į Turkiją. Tad tikimės, kad mūsų pasiūlytos pigios kelionės pervilios dalį klientų, kurie iki šiol rinkosi pigesnes poilsines kryptis Europoje.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius