Nurodoma, kad pernai daugiau nei 300 tūkst. sumažėjo „Omnitel“ vartotojų, tačiau įmonė aiškina, kad toks vartotojų sumažėjimas nereiškia, kad jie perbėgo į kitus mobiliojo ryšio tinklus.
„Omnitel“ tikina, kad siekdama turėti ypač skaidrią klientų bazę ji nutarė nebesuteikti galimybės su ta pačia kortele grįžti į „Omnitel“ paslaugų tinklą pasibaigus kortelės galiojimo laikui ir tuo būdu per ketvirtąjį 2013 m. ketvirtį proaktyviai išjungė 256 tūkst. išankstinio mokėjimo SIM kortelių.
Įmonė ragina nerealių vartotojų atsisakyti ir kitus mobiliojo ryšio operatorius.
„Dirbame savo klientams – ir seniai besinaudojantiems „Omnitel“ paslaugomis, ir ateinantiems ar grįžtantiems pas mus, kurie vertina „Omnitel“ tinklo, paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę ir tai, kad mes suteikiame daugiau pridėtinės vertės. Jie yra didžiausia vertė mums“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.
Pasak D. Strömbergo, „Omnitel“ daugiausia investuoja į 3G tinklo modernizaciją ir plėtrą, taip pat „Omnitel“ 4G tinklo plėtrą.
Atnaujindama tinklą, „Omnitel“ diegia išmaniąją 3G technologiją iš esmės visur, kur iki šiol veikė tik 2G ryšys. „Omnitel“ jau atnaujino savo tinklą teritorijoje, kurioje mobiliuoju ryšiu naudojasi daugiau kaip 80 proc. klientų, o per šiuos metus 3G ryšiu „Omnitel“ planuoja padengti visą Lietuvą. „Omnitel“ turi ir plačiausią Lietuvoje 4G LTE tinklą, kuriame didelės spartos reikalaujančiomis 4G paslaugomis galima naudotis Vilniuje ir visuose jo priemiesčiuose, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Palangoje, Nidoje, Švenčionyse, Švenčionėliuose, Molėtuose, Jonavoje, Širvintose, Kaišiadoryse, Šilalėje, Elektrėnuose ir Lentvaryje. Šiemet galimybę naudotis aukščiausios galimos kokybės 4G paslaugomis „Omnitel“ pasiūlys pusei Lietuvos gyventojų.