„Labai atsiprašome vartotojų Šiauliuose, kurie patiria sutrikimų naudodamiesi mūsų paslaugomis. Gedimo priežastis jau yra nustatyta, ir mes dedame visas pastangas, kad „Omnitel“ klientai galėtų naudotis mūsų paslaugomis be jokių sutrikimų kiek įmanoma greičiau“, – 15min.lt sakė „Omnitel“ atstovė spaudai Daiva Selickaitė.
Sutrikus ryšiui automatiniai „Omnitel“ atsakikliai girdėjosi per didžiulį traškesį. Paslaugos, paskambinus nemokamais numeriais, nebuvo teikiamos, tačiau automatinės sistemos vis delto perskambindavo – pasiteirauti apie paslaugų kokybę.
Apie mobiliojo ryšio trikdžius 15min.lt skubėjo rašyti ir keletas skaitytojų, tačiau jie negalėjo nurodyti, kurio operatoriaus ryšys stringa.
Kitų operatorių atstovai teigia kol kas negavę nusiskundimų dėl ryšio su „Omnitel“. Paprastai jie pasipila iškart.
Apie 16 val. ryšys su „Omnitel“ abonentais Šiauliuose buvo beveik neįmanomas.