Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omnitel“ vadovas Danas Strombergas: „Rezultatai mane verčia jaustis geriau nei pernai“

Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ prezidentas Danas Strombergas, pristatydamas metinius įmonės rezultatus, džiaugėsi, kad įmonės pozicijos sustiprėjo. Bendrovės pajamos beveik nesikeitė. Švedijos kronomis (SEK), lyginant su 2013 m., jos padidėjo nuo 1,158 mlrd. iki 1,163 mlrd. Augo verslo ir reguliaraus mokėjimo klientų skaičius, mažėjo išankstinio apmokėjimo paslaugų klientų skaičius.
Danas Strombergas
Danas Strombergas / „Omnitel“ nuotr.

„2014 m. tikslas buvo stabilizacija. Mes jį pasiekėme. Paskutinis ketvirtis buvo geriausias nuo 2012 m. Mes padidinome ir pajamas, ir pelningumą. Gruodis mums buvo geriausias nuo 2008 m.“, – teigė „Omnitel“ vadovas.

Pirmauja 4G

Įmonės metų pajamos eurais nuo 133,85 mln. 2013 m. sumažėjo iki 127,82 mln. pernai.

2013 m. paskutinį ketvirtį „Omnitel“ pajamos siekė 33,87 mln. eurų. 2014 m. paskutinį ketvirtį bendrovės pajamos siekė 34,51 mln. eurų. Įmonės metų pajamos eurais nuo 133,85 mln. 2013 m. sumažėjo iki 127,82 mln. pernai.

Pernai nežymiai mažėjo „Omnitel“ investicijos (nuo 202 mln. SEK iki 184 mln. SEK). „Praėjusių metų liepą baigtas tinklo modernizavimas. Turime daugiau stočių ir modernesnį tinklą nei konkurentai. Svarbiausia, kaip internetu galima naudotis patalpose. Mes čia laimime. Pirmieji siūlome 4G tarptinklinį ryšį užsienio šalyse.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Pinigai
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Pinigai

„Spotify“ paleidome vasarą. Buvo lėtas startas, bet dabar įsibėgėjame. 2013 m. žadėjau, kad 50 proc. Lietuvos gyventojų galės naudotis 4G ryšiu. Šiuo metu dengiame 80 proc. populiacijos“, – teigė D.Stombergas.

Praėjusių metų pabaigoje „Omnitel“ abonentų skaičius siekė 1,537 mln.

Stiprins sprendimų verslui pardavimą

Šiais metais pusė mūsų klientų naudosis išmaniaisiais telefonais. Šiuo metu tokių yra 37 proc.

„2015 m. mes tobulinsime 4G tinklą. Norime išsaugoti lyderio pozicijas. Šiais metais pusė mūsų klientų naudosis išmaniaisiais telefonais. Šiuo metu tokių yra 37 proc.“, – sakė D.Strombergas.

Pasak jo, mobilūs sprendimai gerins elektroninio verslo aplinką. Didelis dalykas bus pardavimai B2B (verslas verslui). Čia turėtų daugėti elektroninio parašo naudotojų.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Moteris su išmaniuoju telefonu
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Moteris su išmaniuoju telefonu

„2015 m. pažadu, kad būsime pirmi diegiant inovacijas ir naujas paslaugas. Paslaugų paprastumas bus pagrindinė sąlyga. Siūlysime papildomus saugumo sprendimus. Mobilieji telefonai žymiai prasčiau apsaugoti nei nešiojamieji kompiuteriai“, – minėjo „Omnitel“ vadovas.

Lietuviams pavydi skandinavai

Turime geresnį 4G padengimą, nei kai kurios Skandinavijos šalys.

D.Strombergas pabrėžė, kad Lietuvoje „Omnitel“ tinklas yra vienas geriausių Europoje: „Turime geresnį 4G padengimą nei kai kurios Skandinavijos šalys. Dar prieš kelerius metus mes atsilikome. Didžiuojuosi, kad sugebėjome pakilti į šią poziciją.“

Jis prognozavo, kad planšečių naudojimas mažės. Mobiliuosius telefonus klientai keičia dažniau nei planšetes ar nešiojamus kompiuterius. Europoje planšečių pardavimas mažėja. Lietuvoje panaši tendencija.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Omnitel technologijų padalinys.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Omnitel technologijų padalinys.

D.Strombergas nenutylėjo ir kainų temos: „Mūsų kainos vis dar mažiausios Europoje. Lietuvoje pajamos iš vieno kliento yra žemesnės nei Estijoje ar Latvijoje. Ką jau kalbėti apie kitas šalis.“

Rezultatais patenkintas

Turime lojalius klientus, pagerinome prekės ženklo reputaciją, esu nusiteikęs kur kas optimistiškiau.

Paklaustas, ar pernai bendrovė pasiekė savo rezultatų dugną ir dabar reikalai eina geryn, „Omnitel“ vadovas teigė: „Mes stabilizavome situaciją. Mūsų situacija kur kas geresnė, nei prieš metus. Tada praradome daug klientų dėl prasidėjusio kainų karo. Dabar matome augimą B2B sektoriuje. Tai labai svarbu.

Šiais metais beveik nepraradome savo klientų. Jų šiek tiek mažėjo išankstinio apmokėjimo paslaugų sektoriuje. Turime lojalius klientus, pagerinome prekės ženklo reputaciją, esu nusiteikęs kur kas optimistiškiau.“

„Omnitel“ nuotr./„Omnitel“ logotipas
„Omnitel“ nuotr./„Omnitel“ logotipas

„Omnitel“ vadovas užsiminė, kad ateityje bus siūloma daugiau internetinės televizijos. „Norėčiau, kad HBO ateitų į Lietuvą, kaip tai padarė kitose mūsų rinkose, tačiau tai šalies dydžio ir kalbos klausimas“, – minėjo D.Strombergas.

Paklaustas apie „Bitės“ pasiūlytą neribotų paslaugų planą, D.Strombergas sakė negalvojantis to paties pasiūlyti savo klientams, nes tam nebūtų pakankamo poreikio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius