Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Orlen Lietuvos“ išlaidas produktotiekis sumažintų iki 50 proc.

Lenkijos kapitalo koncernui „Orlen Lietuva“ produktotiekis į pajūrį – viena iš svarbiausių įmonės veiklos tęstinumo sąlygų. Skaičiuojama, kad jis produkcijos transportavimo kaštus galėtų sumažinti 40-50 procentų.
2013 m. „ORLEN Lietuva Classic Rally“ akimirka
„ORLEN Lietuva “ / (Algirdo Venskaus nuotr.)

„Dabar mes mokame pinigus, ir nemažus. „Lietuvos geležinkeliai“, žinoma, džiaugiasi. Jie uždirba, o mes – ne“, – „Verslo žinioms“ sakė koncerno generalinio direktoriaus pavaduotojas gamybinės veiklos valdymui Viktoras Vasilavičius.

Jo teigimuk, jei produkcija būtų transportuojama į pajūrį ne geležinkeliu, o nutiestu produktotiekiu, „Orlen Lietuvos“išlaidos sumažėtų 40-50 procentų.

Skaičiuojama, kad produktotiekio statybos truktų iki 5 metų, tačiau ilgiausiai užsitęstų ne patys statybos darbai, o pasirengimas, žemės išpirkimas, kiti teisiniai aspektai, todėl be Lietuvos valstybės, Vyriausybės pagalbos tokio projekto nė negalima pradėti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius