Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pandemijai paskatinus elektroninės prekybos augimą, „Alibaba“ įplaukos padidėjo trečdaliu

Kinijos elektroninės prekybos lyderė „Alibaba“ paskelbė balandžio–birželio mėnesiais padidinusi įplaukas 34 proc., o tai yra dar vienas įrodymas, jog koronaviruso pandemija bendrovei ne pakenkė, o davė naudos.
Internetinė bankininkystė
Asociatyvi nuotrauka / 123RF.com nuotr.

„Alibaba“ pranešė, jog įplaukos pirmąjį bendrovės finansinių metų ketvirtį padidėjo nuo 114,92 mlrd. juanių tuo pat laikotarpiu pernai iki 153 mlrd. juanių (22 mlrd. juanių) ir buvo didesnės už analitikų prognozuotus vidutiniškai 148 mlrd. juanių.

Kinijoje 2019 metų pabaigoje atsiradęs koronavirusas sudavė didelį smūgį šalies ekonomikai – bendrasis vidaus produktas (BVP) pirmąjį ketvirtį smuko rekordiniais 6,8 procento.

Tačiau „Alibaba“ ir kiti Kinijos technologijų milžinai išvengė didesnio pandemijos poveikio ir bendrovės valdybos pirmininkas Danielis Zhangas (Danielis Čžanas) davė suprasti, jog pandemija ir dėl jos paskelbtos karantino priemonės bei reikalavimai laikytis socialinio atstumo paskatino vartotojus apsipirkinėti internetu ir tai dar pakurstė elektroninės prekybos plėtrą.

„Turėjome puikių galimybių pasinaudoti augimu, kurį paskatino besitęsiantis skaitmeninis virsmas, kurio tempas dėl pandemijos dar paspartėjo – ir vartotojų sektoriuje, ir versle“, – pareiškė jis.

Grynasis pelnas balandžio–birželio mėnesiais pašoko 124 proc. – nuo 21,26 mlrd. juanių metais anksčiau iki 47,59 mlrd. juanių (6,74 mlrd. JAV dolerių), pranešė bendrovė.

Tačiau „Alibaba“ netrukus gali susidurti su sunkumais: į Kinijos socialinės žiniasklaidos milžines „TikTok“ ir „WeChat“ pastaruoju metu nusitaikęs JAV prezidentas Donaldas Trumpas neseniai pareiškė galįs daryti spaudimą ir kitoms Amerikoje veikiančioms Kinijos bendrovėms ir į „juodąjį“ sąrašą įtraukti, be kita ko, tokią elektroninės prekybos galiūnę kaip „Alibaba“.

„Na, mes žiūrime į kitus dalykus, taip“, – pareiškė JAV valstybės vadovas, per spaudos konferenciją paklaustas, ar ketina nustatyti apribojimų „Alibaba“ veiklai.

„Alibaba“ valdo didžiausias Kinijos elektroninės prekybos platformas, įskaitant populiariausiąją iš jų – „Taobao“. Bendrovei tenka 80 proc. visos Kinijos elektroninės prekybos apyvartos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius