Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas

Visoje Lietuvoje esančiuose „Ignitis“ klientų aptarnavimo skyriuose pastarosiomis dienomis nusidriekė eilės. Panevėžys šiuo aspektu – jokia išimtis. Prie Senamiesčio gatvėje įsikūrusio „Ignitis“ skyriaus kalbinti pašnekovai sako paslaugų laukę ir po kelias valandas. Tiesa, buvo tokių, kurie skyriuje užtruko vos pusvalandį.
Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas
Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas / Eriko Laužadžio nuotr.

Atvyksta sudaryti sutarčių

Šalia įėjimo į skyrių sutikta vidutinio amžiaus moteris naujienų portalui JP atskleidė, kiek laiko ji praleido skyriuje.

„Pusantros valandos“, – sakė moteris. Pasak jos, į klientų aptarnavimo skyrių ji atvyko sudaryti sutarties su elektros tiekėju. Tiesa, kaip teigė moteris, skyriuje ji apsilankė ir dėl kitų iškilusių klausimų. „Turėjau kitų klausimų, tai teko atvykti čia“, – pridūrė ji.

Kitas kalbintas pašnekovas – jaunas vyras – prisipažino skyriuje laukęs 2 valandas. Jis į skyrių taip pat atvyko sudaryti sutarties su elektros tiekėju.

Tiesa, vyras prisipažino nebandęs nei sudaryti sutarties internetu, nei skambinti klientų aptarnavimo telefonu.

Moka mokesčius

Tuo tarpu kita vidutinio amžiaus moteris, su kuria pavyko pasikalbėti, „Ignitis“ skyriuje praleido nedaug laiko – apie pusę valandos.

„Be dvidešimt dešimt gal atvažiavau“, – teigė pašnekovė. Į skyrių ji atvažiavo dėl nesklandumų mokant mokesčius už elektrą.

„Mokesčius už elektrą reikia sumokėti ir nežinau numerio. Turėčiau numerius gauti“, – naujienų portalui JP teigė moteris. Moteris prisipažino bandžiusi skambinti į „Ignitis“ klientų aptarnavimo telefoną, tačiau nesėkmingai, todėl nusprendė atvykti tiesiai į skyrių.

Eriko Laužadžio nuotr./Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas
Eriko Laužadžio nuotr./Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas

„Bandžiau skambinti. Žinokite, visą dieną sėdi prie telefono, jeigu turi laiko. Tai nusprendžiau, kad atvažiavus tiesiogiai turbūt bus greičiau“, – pasakojo ji.

Ypatingas mėnuo

„Ignitis“ ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė naujienų portalui JP atskleidė, dėl kokių priežasčių išaugo klientų srautai „Ignitis“ skyriuose.

„Liepos 1 d. apie 500 tūkst. „Ignitis“ klientų prasidėjo nepriklausomas elektros energijos tiekimas, šis mėnuo ypatingas tuo, kad reikia tik deklaruoti skaitiklio rodmenis, o mokėti reiks rugpjūčio mėnesį. Dėl to klientai negali padeklaruoti skaitiklio duomenų įmokų surinkimo vietose.

Savaitės pradžioje dar buvo sutrikęs ir telefono linijos veikimas, kuriuo galima deklaruoti skaitiklio duomenis, dėl to pareigingi mūsų klientai užplūdo klientų aptarnavimo centrus.

Eriko Laužadžio nuotr./Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas
Eriko Laužadžio nuotr./Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas

Klientų aptarnavimo centruose dirbame visu pajėgumu, į pagalbą klientų aptarnavimo centrų kolegoms kasdien atvyksta ir kiti „Ignitis“ darbuotojai, kad klientai būtų aptarnauti per kuo trumpesnį laiką ir nelūkuriuotų eilėse“, – sakė L.Beganskienė.

Patarė, kada geriausia kreiptis

„Ignitis“ atstovė taip pat patarė vartotojams, kokiu laiku yra geriausia skambinti klientų aptarnavimo telefonu, kad nereikėtų ilgai laukti konsultanto.

„Skambučių centro konsultantai dirba nuo 7 iki 22 val. kiekvieną dieną – pirmadienį–sekmadienį, todėl patariame klientams skambinti vakare tarp 20-22 val.“, – pridūrė ji.

Eriko Laužadžio nuotr./Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas
Eriko Laužadžio nuotr./Panevėžio „Ignitis“ skyriuje – klientų antplūdis: žmonės laukia ir po kelias valandas

Tuo tarpu deklaruoti elektros skaitiklius, pasak L.Beganskienės, vos per kelias minutes galima ir internetu – „Ignitis“ savitarnoje. Anot „Ignitis“ atstovės, vartotojai, kurie nežino, kaip tai atlikti, gali kreiptis pagalbos į artimus žmones.

„Klientų, kurie negali deklaruoti skaitiklio rodmenų „Ignitis“ savitarnoje, nes nemoka ar nepasitiki savo skaitmeniniais gebėjimais, labai prašome dėl to kreiptis į vaikus, kaimynus, gimines ar artimuosius, kurie per porą minučių padėtų deklaruoti skaitiklio rodmenis „Ignitis“ savitarnoje“, – teigė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius