Palyginti su tuo pačiu 2020-ųjų laikotarpiu, „PepsiCo“ grynasis pelnas išaugo 28 proc. iki 1,714 mlrd. JAV dolerių, arba 1,24 dolerio akcijai, o pelnas akcijai, atmetus vienkartinius veiksnius, ūgtelėjo nuo 1,07 iki 1,21 dolerio.
Įplaukos padidėjo 6,8 proc. iki 14,82 mlrd. dolerių.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo, kad „PepsiCo“ pirmąjį metų ketvirtį gaus 14,55 mlrd. dolerių pardavimų pajamų, o suderintas pelnas akcijai sieks 1,12 dolerio.
Gėrimų pardavimų Šiaurės Amerikoje pajamos augo 5 proc., lengvų užkandžių – 4 procentais. Įplaukos Lotynų Amerikoje sumenko 5 proc., Europoje – 2 proc., tuo tarpu Pietų Azijos, Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos regione – išaugo 40 proc., o Kinijoje, Ramiojo vandenyno regione, Australijoje ir Naujoje Zelandijoje - 70 procentų.
„PepsiCo“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios aptirpo 4,2 procento.