Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Pernai reklamai išlaidas labiausiai didino greitųjų paskolų bendrovės

Pernai aštuoni iš dešimties didžiųjų šalies reklamdavių rinkodarai išleido daugiau. Labiausiai investicijas didino greitųjų paskolų bendrovės, mobiliojo ryšio operatoriai ir prekybos tinklai, rašoma „Verslo žinių“ interneto numeryje.
Finansai
Finansai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.
Tarp dešimties reklamai daugiausia išleidžiančių prekių ženklų rinkodaros biudžeto nedidino tik „Omnitel“ – šio prekės ženklo biudžetas pernai sumenko 4,5 procento.

Garsiausiai savo paslaugas pernai reklamavo greitųjų kreditų bendrovės – visas sektorius rinkodaros biudžetus padidino 78,6 proc. Pagal reklamai išleidžiamus pinigus šis sektorius iš penktos vietos pakilo į antrąją ir dabar rikiuojasi po prekybos tinklų – tradiciškai daugiausiai išleidžiančių reklamai.

Pernai, vasaros pabaigoje Lietuvoje ėmusi dirbti „Ikea“pateko tarp 150 didžiausių reklamdavių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius