-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Philips“ pranešė galinti patirti 250 mln. eurų nuostolių dėl defektinių produktų

Nyderlandų įmonė „Philips“ pirmadienį pranešė atidėjusi 250 mln. eurų padengti nuostoliams, kuriuos gali patirti dėl nekokybiškų kai kurių miego ir kvėpavimo priežiūros priemonių, nors pirmojo ketvirčio pelnas ir bus didesnis.
„Philips“
„Philips“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė, kuri nusprendė pagrindinį dėmesį skirti sveikatos priežiūros produktams ir praėjusį mėnesį pardavė buitinių prietaisų verslą, teigė, kad grynasis pelnas per tris mėnesius iki kovo 31 dienos siekė 40 mln. eurų – 2,6 proc. daugiau nei prieš metus.

Pirmąjį ketvirtį „Philips“ pardavimai siekė 3,8 mlrd. eurų ir buvo 3,6 proc. didesni nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

„Apgailestaudami pranešame, kad nustatėme komponento, kuris naudojamas tam tikruose miego ir kvėpavimo priežiūros produktuose, kokybės problemą ir imamės visų atsargumo priemonių šiai problemai spręsti. Tam tikslui atidėjome 250 mln. eurų“, – pranešė „Philips“ generalinis direktorius Fransas van Houtenas.

„Philips“ teigė, kad kai kuriuose miego ir kvėpavimo takų priežiūros prietaisuose garsą slopinančios putos kelia „galimą riziką vartotojams“, kuri gali padidėti naudojant neleistinus valymo būdus, taip pat esant aukštai drėgmei ir temperatūrai.

Pasak gamintojos, ji pranešė reguliavimo institucijomis apie problemą, kuri daugiausia liečia pirmosios kartos „DreamStation“ produktus, ir „imasi tinkamų veiksmų šiai galimai rizikai sumažinti“.

Amsterdame įsikūrusi „Philips“ daugiau nei prieš 100 metų pradėjo veiklą kaip apšvietimo įrangos gamintoja, tačiau pastaraisiais metais joje įvyko didelių pokyčių ir bendrovė daugiausia dėmesio ėmė skirti nuotolinės sveikatos priežiūros produktams.

Kovo mėnesį „Philips“ paskelbė parduodanti savo buitinės technikos verslą Azijos investicinei įmonei „Hillhouse Capital“ už 3,7 mlrd. eurų.

Įmonė teigė, kad, nepaisydama išliekančio „neapibrėžtumo“, susijusio su COVID-19 pandemija, ji atnaujino 2021 metų pardavimų prognozę, atsižvelgdama į išaugusią sveikatos priežiūros produktų paklausą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius