Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pigu“ investuoja į kvepalų kategoriją

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“ fizinėse parduotuvėse 2-3 kartus padidino kvepalų kategorijos prekių lentynų plotą, rašo „Verslo žinios“.
Moteris kvėpinasi
Moteris kvėpinasi / Vida Press nuotr.

Pasak „Pigu“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko, stiprinant pozicijas kvepalų kategorijoje investuota apie 500 tūkst. eurų.

Šiuo sprendimu tikimasi sudaryti didesnę konkurenciją tradiciniams kvepalų pardavėjams, tokiems kaip „Kristiana“, „Douglas“, „Creme de la Creme“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius