Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Plastikinės kortelės keliauja į užmarštį, lojalumui reikia naujų technologijų

Banko kortelės
Fotolia nuotr. / Kortelės
Šaltinis: BNS
0
A A

Didžiųjų prekybos tinklų atstovai pastebi, kad įvairios lojalumo sistemos anksčiau ar vėliau turės vis labiau migruoti į internetą, o plastikinių kortelių, kurių šiuo metu kiekvienas pirkėjas turi itin daug, mažės, rašo „Verslo žinios“.

„Maxima LT“ prekybos vadovas Norbertas Žioba mano, kas ateityje laimės tas, kas pasirinks vartotojui tinkamiausią priemonę.

Rinkos tyrimų bendrovės jau kurį laiką fiksuoja, kad vartotojai Lietuvoje yra vis mažiau lojalūs prekių ženklams.

Pasak „Euromonitor International“ analitikės Marijos Milaševič, dėl akcijų gausos prekyboje vartotojai apskritai jau įprato tiesiog rinktis tą prekę, kuriai siūloma nuolaida. Kartais, norėdami nusipirkti kokį nors produktą, jie pasiryžę net ir laukti akcijos.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką