Lyginant su įprastu mėnesiu, bendras lankytojų srautas Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išaugo apie 25 proc., 15min sakė bendrovės „Akropolis LT“ direktorė Dovilė Šiekštelytė-Batutienė.
Tai – ypatingos Kalėdos, aiškino moteris: „Šios Kalėdos, galima sakyti, buvo pirmosios tokios nuo 2008 metų, kai vietoj to, kas naudinga buityje, žmonės vėl grįžo prie įprastų dovanų – tai rodo ir lyginant su praėjusiais metais ženkliai išaugę atskirų prekių segmentų pardavimai.“
Lyginant su įprastu mėnesiu, bendras lankytojų srautas Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išaugo apie 25 proc
Pasak jos, labiausiai šventėmis džiaugėsi vaikai. Lyginant su pernai metais žaislų ir prekių vaikams segmento pardavimai šį gruodį išaugo apie 20 proc.
„Suaugusieji irgi, manau, neliko nuskriausti – kosmetikos, dovanų segmentų prekių pardavimai augo apie 15 proc., laisvalaikio ir sporto prekių – apie 30 proc.“, – sakė „Akropolis LT“ direktorė.
„Panoramos“ generalinės direktorės Birutės Kalanovaitės teigimu, negalutiniais duomenimis, šiemet pirkėjų skaičius prekybos centre išaugo 4 proc., apyvarta – 6 proc.
„Daugiausia perkamos įvairios dovanos ir suvenyrai, labai populiarios yra vaikiškos prekės ir žaislai, bižuterija ir juvelyrika, kosmetikos prekės, drabužiai, sporto prekės“, – 15min sakė ji.
„Europoje“ žmonės taip pat graibstė dovanoms skirtas prekes – kvepalus, kosmetikos rinkinius, interjero detales, galanterijos gaminius, papuošalus, aksesuarus.
„Gruodį, lyginant su ankstesniais metais, pirkėjų srautai augo sparčiau nei ankstesniais mėnesiais. Ypač džiugu, kad pirkėjų srautai trečdaliu išaugo savaitgaliais“, – 15min sakė „Europos“ vadovė Rasa Vileikytė.
Prasidėjo žiemos išpardavimai
Dar nespėjo prekybos centrai suskaičiuoti gruodžio pelno, o jau skelbia apie žiemos išpardavimus – jie prasidėjo gruodžio 28 dieną.
„Akropolyje“ išpardavimas tęsis iki vasario, kai parduotuvės atveš naujas, pavasario kolekcijas.
„Sezoniniai išpardavimai turi savo sistemą – iš pradžių prekės parduodamos su kiek mažesne nuolaida, paprastai 20-30 proc., tačiau jų pasirinkimas – modelių, spalvų, dydžių – yra gausiausias. Vėliau prekių lieka mažiau – jos paprasčiausiai išperkamos, o nuolaidos likusioms auga. Išpardavimo pabaigoje jos neretai pasiekia ir 50 ar daugiau proc.“, – sakė D.Šiekštelytė-Batutienė.
Kokias ir kokioms prekėms nuolaidas taikyti, sprendžia kiekviena parduotuvė atskirai.
„Akropoliuose“ sezoniniuose išpardavimuose dalyvauja dauguma parduotuvių – drabužių, avalynės, galanterijos, taip pat sporto ir laisvalaikio prekių pardavėjai. Prie jų paprastai prisijungia ir, pavyzdžiui, buitine technika prekiaujančios parduotuvės.
„Europoje” nuolaidos bus iki 50 proc. „Panorama“ nuolaidų dydžio neįvardijo, bet direktorė sakė, kad išpardavime nedalyvaus tik maitinimo įstaigos: „Išpardavimų maratone dalyvaus visos parduotuvės, kurios turi ką išparduoti. Restoranai ir kavinės nedalyvauja išpardavime. Tačiau visada turi pasiūlyti ką nors kito (įdomaus, skanaus) mūsų lankytojams.“