Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Pristatymo tinklą plečianti „Amazon“ kuria nuosavą krovininių orlaivių parką

Sietle įsikūrusi elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ pristato savo pirmąjį krovininį orlaivį, kuris skraidys su įmonės prekės ženklu ir bus vienas iš 40 orlaivių, kurie sudarys nuosavą įmonės oro transporto tinklą.
amazon.com
amazon.com / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kurti savo krovininių orlaivių parką įmonę paskatino siekis paspartinti pristatymą, nes įmonės siunčiamų siuntinių visame pasaulyje vis daugėja.

Apytikriais skaičiavimais, 2015 metais „Amazon“ išsiuntė apie 1 mlrd. siuntinių – tiek pat „FedEx“ buvo pristačiusi šimtams tūkstančių klientų prieš trejus metus.

„Amazon“ yra turėjusi problemų dėl krovinių gabenimo oro transportu paslaugų patikimumo. 2013 metais ji pasiūlė grąžinti sumokėtus pinigus klientams, kurie dėl prastų orų ir UPS bei „FedEx“ vėlavimų tvarkantis su siuntinių antplūdžiu, pavėluotai gavo savo Kalėdų užsakymus.

Savo krovininį orlaivį „Amazon One“ įmonė pristatys metinėje aviacijos parodoje Sietle šį penktadienį.

„Amazon“ išsinuomojo 40 „Boeing“ orlaivių iš „Atlas Air Worldwide Holdings“ ir „Air Transport Services Group“, kurie ir sudarys įmonės krovinių gabenimo oro transportu tinklą. Vienuolika orlaivių jau gabena siuntinius, o likusieji prie jų prisijungs per kitus dvejus metus.

Tačiau „Amazon“ teigia, jog ir toliau naudosis „FedEx“, UPS bei kitų transportavimo partnerių paslaugomis.

Įmonė neseniai pranešė, kad jos grynasis pelnas antrąjį ketvirtį sudarė 857 mln. JAV dolerių, o įplaukos siekė 30 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje