Dabar populiaru
Publikuota: 2019 spalio 17d. 16:29

„Problematika“ ir „Kelių priežiūra“ – strateginių įmonių sąraše

Kelių priežiūros valdymo centro atidarymas
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / „Kelių priežiūra“

Į strateginių įmonių sąrašą Seimas įtraukė dvi naujas įmones – kelių techninės priežiūros ir kokybės kontrolės bendrovę „Problematika“ bei įmonę „Kelių priežiūra“.

Į strateginių įmonių sąrašą Seimas įtraukė dvi naujas įmones – kelių techninės priežiūros ir kokybės kontrolės bendrovę „Problematika“ bei įmonę „Kelių priežiūra“.

Tokius Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo pakeitimus Seimas priėmė ketvirtadienį: už balsavo 70 parlamentarai, prieš – 8, susilaikė 18.

„Problematiką“ įrašius į strateginių įmonių sąrašą, ji išbraukiama iš privatizuojamų įmonių sąrašo.

Stabdyti suplanuotą „Problematikos“ privatizavimą pasiūlė „valstiečiai“ Viktoras Rinkevičius, Valius Ąžuolas, Antanas Baura ir Ekonomikos komiteto vadovas socialdarbietis Rimantas Sinkevičius.

Į tą patį sąrašą įtraukti ir bendrovę „Kelių priežiūra“ pasiūlė konservatorius Jurgis Razma.

Biudžeto ir finansų komiteto narys Mykolas Majauskas piktinosi, kad šių bendrovių įtraukimas į strateginių įmonių sąrašą „devalvuoja tas įmones, kurios jau yra tame sąraše“.

J. Razma neslėpė, kad jam kyla abejonių, ar tikrai šios dvi įmonės yra „svarbios nacionalinio saugumo aspektu“, tačiau pabrėžė, kad toks sprendimas apsaugas jas nuo galimo privatizavimo.

„Šiandien mes neturime kito teisinio mechanizmo, kad įmones, kurias netikslinga kol kas privatizuoti, apsaugoti nuo to privatizavimo, tai yra vienintelė galimybė įrašyti į šį sąrašą“, – pareiškė J.Razma.

Pasak jo, „Problematiką“, atskyrus svarbią laboratoriją, ateityje būtų galima privatizuoti.

Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas Valius Ąžuolas priminė, kad „Problematika“ kasmet valstybei sumoka milijoninius dividendus.

„Jeigu mes ją parduosime už kelis milijonus, kai bent jau per metus atneša (dividendų) milijoną, tai finansiškai nuostolinga. Jeigu mums atrodo, kad visą (kelių) kokybės priežiūrą atiduokime į privačias rankas ir nuo to viskas tik gerės, tai šiek tiek klaidingai galvojame“, – teigė V.Ąžuolas.

Edmundas Pupinis apgailestavo, kad iki šiol nėra įstatymo dėl neprivatizuojamų įmonių sąrašo.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Ypatingos

Praktiškai su „Norfa“

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką