-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Procter & Gamble“ metų ketvirčio pelnas augo 12 proc.

Didžiausia pasaulyje plataus vartojimo prekių gamintoja „Procter & Gamble“ pranešė grynojo pelno finansinių metų trečiąjį ketvirtį (sausio-kovo mėnesiais) susižėrusi 12 proc. daugiau nei prieš metus, pajamoms augus 5 procentais.
Pinigai / NeONBRAND (Unsplash) nuotr.
Pinigai / NeONBRAND (Unsplash) nuotr. / Unsplash.com nuotr.
Temos: 1 Pelnas

Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas ūgtelėjo nuo 2,92 mlrd. iki 3,27 mlrd. dolerių, arba nuo 1,12 iki 1,26 dolerio akcijai, pajamos – nuo 17,2 mlrd. iki 18,1 mlrd. dolerių.

„FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 1,19 dolerio akcijai pelną, 17,96 mlrd. dolerių pajamas.

„Procter & Gamble“ tikisi, kad šiais finansiniais metais pajamos, įvertinant sunkiai prognozuojamą pasaulio ekonomikos atsigavimą po pandemijos, pajamos gali didėti 5-6 procentais.

„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head &; Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.

„Procter & Gamble“ rinkos kapitalizacija per pastaruosius 12 mėnesių išaugo 14 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius