Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica“ geležinkelio statyba: skelbiamas naujas konkursas tiekėjams atrinkti

Už „Rail Baltica“ geležinkelio Lietuvos teritorijoje statybas atsakinga „LTG Infra“ paskelbė naują konkursą, kurio pagrindu bus atrinktos įmonės, turinčios reikiamą kvalifikaciją įrengti geležinkelio sankasą, pastatyti inžinerinius statinius bei nutiesti jungiamuosius automobilių kelius ruože Kaunas – Lietuvos ir Latvijos valstybių siena. Numatoma, kad rangos darbų vertė sieks apie 1,050 mlrd. eurų be PVM, praneša bendrovė.
Kauno Palemono stotis
Kauno Palemono stotis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Didieji projekto „Rail Baltica“ statybos darbų ir jų priežiūros pirkimai organizuojami taikant dinaminę pirkimų sistemą (DPS). DPS veikia taip, kad jos pirmojo etapo metu yra formuojama kvalifikacinius reikalavimus atitinkanti pirkimo dalyvių grupė, į kurią visu DPS galiojimo metu (60 mėnesių su galimybe pratęsti ) gali patekti bet kuri įmonė, kurios kvalifikacija ir pateikti dokumentai atitinka kvalifikacijai keliamus reikalavimus. Atsiradus konkretaus pirkimo poreikiui, įmonės, perėjusios pirmąjį etapą, kviečiamos dalyvauti antrajame etape – teikti kainos ir kokybės pasiūlymus konkretiems darbams ir sutarčiai. Įmonės paraiškas gali teikti visu DPS galiojimo metu, tačiau raginama tą daryti nedelsiant, kadangi konkretūs pirkimai bus vykdomi tik su prikvalifikuotais tiekėjais.

Numatoma, kad geležinkelio sankasos, inžinerinių statinių ir jungiamųjų automobilių kelių statybos darbų vertė sieks apie 1,050 mlrd. eurų be PVM. ES finansuos apie 85 proc. visos sumos, likusi dalis bus skiriama iš valstybės biudžeto.

„Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas ruože Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena jau yra perėjęs į statybų etapą. Jame baigtos žemės paėmimo visuomenės poreikiams veiklos, 2022 m. balandį prasidėjo pirmieji šiais metais statybos darbai – vietinės reikšmės privažiuojamųjų automobilių kelių statyba atkarpoje Šveicarija–Žeimiai, vyksta parengiamieji darbai ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Neries upę statybai. Taip pat yra paskelbti rangos konkursai geležinkelio infrastruktūrai Jonavos rajone įrengti – sankasai, inžineriniams statiniams ir jungiamiesiems automobilių keliams. Kitose geležinkelio atkarpose (Kaunas – Vilnius, Kaunas – Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena ir Kauno mazge) vyksta teritorijų planavimo etapas.

„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ geležinkelio trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės dvikelė geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius