Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rimi“ rengia konkurentą „Barborai“

Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, ruošiasi mesti iššūkį elektroninės prekybos parduotuvei „Barbora“, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Kaune veiklą pradėjo „Barbora“
„Barbora“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„ICA Gruppen“ akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus aktyviai pradėti prekiauti internetu.

Šiuo metu„Rimi Lietuva“siekia įregistruoti prekės ženklus „e rimi drive“,„e-rimi drive“,„e rimi“,„e-rimi“.

„Rimi“ klientams pasiūlys pasiimti internetu užsakytas prekes prie kai kurių parduotuvių. Kol kas šio prekių atsiėmimo būdo Lietuvoje nesiūlo nei vienas e. prekybininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius