Dabar populiaru
Publikuota: 2012 lapkričio 19d. 10:00

„Rimi“ uždaro visas „Supernetto“ parduotuves

„Rimi“
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / „Rimi“

Didelė nuolaidų pasiūla naikina skirtumus tarp įprastų ir mažų kainų parduotuvių, pažymi mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“, uždaręs visas 13 Lietuvoje valdytų žemų kainų „Supernetto“ parduotuvių.

Šešios gruodį duris atvers ir dirbs jau su vienu – „Rimi“ – prekės ženklu, dar vieną žemų kainų parduotuvę bendrovė keis didesnio formato „Rimi Hypermarket“ centrą. Likusias parduotuves, kurios įsikūrusios mažiau sėkmingose vietose, nuspręsta uždaryti, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Christiano Wijkstromo teigimu, šios permainos numatytos tik Lietuvoje. Jis sako, kad Lietuvoje veikiantiems prekybos tinklams vienaip ar kitaip reikia stiprinti savo pozicijas ir prieš į rinką ateinantį mažų kainų gigantą „Lidl“.

Kartu kitąmet numatyta ir spartesnė tinklo plėtra – planuojama atidaryti ne mažiau nei dar 9 naujas „Rimi“ parduotuves.

Skirtingai nei „Rimi“, „Iki“ tinklas neatsisakė turėtų žemų kainų parduotuvių „Cento“, bet pakeitė jų ženklą.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Temos: 2 Rimi Lidl
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką