„Manau, kad nė vienas pardavėjas šį rugpjūtį neturėjo stebuklingos lazdelės, galinčios pakeisti padėtį. Rugpjūtis tikrai nebuvo standartinis, o drabužių prekybos verslas tiesiogiai priklauso nuo oro“, – sakė „Monton“, „Mosaic“, „Ivo Nikkolo“ ir kitų prekių ženklų parduotuves valdančios „Baltika Lietuvos“ vadovė Viktorija Krolytė.Bendrovės pardavimai rugpjūtį buvo 16 proc. mažesni nei prieš metus.
Tačiau „Aprangos“, kurios pajamos rugpjūtį smuko 6,9 proc., vadovas Rimantas Perveneckas teigia, kad kukliems rezultatams įtaką darė ir aukšta praėjusių metų palyginamoji bazė, o rugsėjo rezultatai geri: „Rugsėjo rezultatai kol kas labai teigiami, pirmos dešimt dienų rodo seniai matytą augimo tempą, tai rodo, kad pirkėjai nori atsigriebti“.