Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rūta“ dairosi į Japoniją ir Kazachstaną

Šiaulių konditerijos bendrovė „Rūta“ šiemet planuoja 16 proc. didesnę apyvartą. Nors buvo tikėtasi proveržio užsienio rinkose, pajamų augimą lemia ne eksportas, o išaugusi vidaus paklausa, tačiau įmonė ieško naujų rinkų Japonijoje ir Kazachstane, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
Saldumynai
Saldumynai / „Scanpix“ nuotr.

„Konditerijos verslas Lietuvoje nėra labai rentabilus, prekybininkai reikalauja didelių nuolaidų. Tad siūlant aukštos kokybės ir pakankamai brangų produktą, eksportas yra gyvybiškai svarbus, todėl intensyviai žvalgomės į naujas rinkas. Beveik kasdien sulaukiame delegacijų iš įvairių užsienio šalių, daugiausia Japonijos ir Kazachstano“, – teigė įmonės direktorius Algirdas Gluodas.

Į šias šalis jau išsiųstos bandomosios saldainių partijos, tiek japonus, tiek kazachstaniečius labiausiai domina įvairūs saldainių rinkiniai. A.Gluodo teigimu, po kelių susitikimų bendrovė įsitikino, kad pradėti dirbti su šiomis rinkomis labai realu, tačiau labiausiai kliūva logistika: atstumai iki minėtų šalių dideli, o saldainius gabenti yra sudėtinga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius