Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary: „Augsime ir Vilniuje, ir Kaune“

„Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / „Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary
Šaltinis: 15min
0
A A

Trečiadienį Kauno oro uoste apsilankęs pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ generalinis direktorius Michaelis O'Leary nuramino, kad airių oro vežėjas niekur iš Kauno nesitrauks.

„Čia veikia vienintelė Baltijos šalyse mūsų bazė, todėl Kaunas yra mums labai svarbus. Šiemet atidarėme 1,5 mln. litų vertės C-tipo patikrinimų orlaivių aptarnavimo ir remonto angarą, kuriame bus sukurta 40 darbo vietų. Vasaros sezonu pasiūlysime tris naujas kryptis iš Kauno, o iš viso tuomet jų bus 18“, – sakė M.O'Leary.

„Ryanair“ nuo vasaros iš Kauno pradės skraidyti į Kaljarį Sardinijoje, Trapanį Sicilijoje ir Oslą Norvegijoje. Tikimasi, kad šie skrydžiai padės per Kauno oro uostą pervežti 600 tūkst. keleivių ir sukurti 600 darbo vietų. Per savaitę iš Kauno bus rengiami 94 skrydžiai.

Reguliarius skrydžius iš Kauno taip pat vykdo oro bendrovė „airBaltic“, vyksta derybos dar su keliomis pigių skrydžių oro linijomis. Artimiausiu metu bus atidaryti dar du orlaivių aptarnavimo ir remonto centrai.

M.O'Leary teigimu, praėjusių metų sprendimas perkelti nemažai skrydžių iš Kauno į Vilnių niekaip nesusijęs su nevykdytais Kauno miesto ir rajono savivaldybių įsipareigojimais skirti pinigų „Ryanair“ reklamai.

„Anksčiau Vilniui nebuvome įdomūs, jie turėjo „airBaltic“ kompaniją. Dabar jie mus pakvietė“, – aiškino „Ryanair“ vadovas. Jis patikino, kad su vietinės ir centrinės valdžios atstovais mažai bendrauja.

„Daugiausia bendraujame su Kauno oro uostu. Džiaugiuosi nauju jo vadovu Povilu Ugianskiu. Jis yra jaunas, energingas, turintis puikių ateities vizijų vadovas. Su juo vakar vakare išgėrėme keletą bokalų alaus ir aptarėme reikalus“, – gera nuotaika spinduliavo M.O'Leary.

Jis patikino, kad visa jo šeima tiek verslo, tiek poilsinėms kelionėms renkasi „Ryanair“.

Papildyta 10.22 val. Naujasis Kauno oro uosto generalinis direktorius Povilas Ugianskis džiaugėsi, kad Kaunas Airijos pigių skrydžių bendrovei yra svarbus ir ji neketina iš jo trauktis. „Bendradarbiavimas su „Ryanair“ tęsiasi nuo 2005-ųjų. Tikimės, kad tęsis ir toliau“, – sakė P.Ugianskis, generalinio direktoriaus pareigas pradėjęs eiti praėjusių metų pabaigoje, kai pakeitė Arijandą Šliupą. Pastarasis tapo naujojo susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus patarėju.

Papildyta 11.53 val.: M.O'Leary: Vilnius anksčiau mūsų nenorėjo

– Kokią žinią – gerą ar blogą – atvežėte į Kauną? – 15min.lt žurnalistai išskirtiname interviu paklausė M.O'Leary.

– Gerą. Trys nauji skrydžiai, atidaryta nauja bazė, kurioje jau vyksta vieno orlaivio patikrinimas. Tai rodo mūsų rimtą nusiteikimą ir mūsų norą investuoti Kaune. Kai prieš metus pradėjome savo veiklą Vilniuje, kilo nerimas dėl to, kad nukentės Kaunas, kad visi skraidys iš Vilniaus. To nenutiko. Mes tikime, kad galime augti ir Vilniuje, ir Kaune.

– Kokia buvo tikroji 5 skrydžių perkėlimo iš Kauno į Vilnių praėjusiais metais priežastis?

– Penkerius metus (iš Kauno „Ryanair“ pradėjo skraidyti 2005 m., – red. past.) mums buvo sakoma, kad nesame pageidaujami Vilniuje. Prieš dvejus metus sulaukėme pasiūlymo ateiti. Vilnius pamatė, kad Kaune labai išaugo skrydžių skaičius ir keleivių srautai, todėl irgi norėjo pagyvinti savo veiklą. Mums pasakė: „Kviečiame į Vilnių“. Mes atsakėme: „Ačiū. Tačiau mes nepaliksime ir Kauno“. Iki tol, manau, Vilnius prisibijojo mus įsileisti.

Pastebėjome, kad dalis mūsų skrydžiais besinaudojusių Kauno keleivių iš karto vykdavo į Vilnių, taigi, Kaunas jiems buvo reikalingas tik kaip oro uostas, todėl tuos skrydžius ir perkėlėme į Vilnių.

– Žiniasklaidoje buvo nemažai kalbėta apie tai, kad viena priežasčių persikelti į Vilnių buvo nevykdomi finansiniai Kauno miesto ir rajono savivaldybių įsipareigojimai „Ryanair“. Ar tai tiesa?

– Ne, skrydžių perkėlimas su tuo nieko bendra neturėjo. Mes prieš šešerius septynerius metus norėjome ateiti į Vilnių, tačiau mums pasakė: „Mes jau turime „airBaltic“, orientuojamės į brangius skrydžius“. O Kaunas buvo laisva vieta, kur mūsų atėjimas buvo labai laukiamas. Per penkerius metus mūsų dėka keleivių ir skrydžių srautas čia labai išaugo. O Vilnius pamatė daug netekęs, todėl sudarė sutartį su „WizzAir“ (pigių skrydžių bendrovė, – red. past.).

Konkurencinė kova tarp abiejų oro uostų pagerins jų abiejų veiklą. Konkuruojančios oro bendrovės taip pat pasiūlys keleiviams daugiau pigių bilietų ir pritrauks daugiau lankytojų į Lietuvą.

– Kokie jūsų santykiai su naujuoju Kauno oro uosto vadovu Povilu Ugianskiu?

– Labai geri. Vakar vakare pirmą kartą susitikome ir, airiškomis tradicijomis, išgėrėme po keletą bokalų alaus, aptardami būsimųjų skrydžių planus šiais žiemai ir 2014 m. vasarai. Jis nusiteikęs auginti skrydžių ir keleivių skaičius Kaune.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką