-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šalutinis degalinių verslas ima griežti pirmuoju smuiku

Lietuvoje kol kas kukliai išplėtotas nedidelių parduotuvių segmentas vis labiau įsitvirtina degalinėse. Rinkos lyderiai įrengia erdvesnes parduotuves, vis daugiau maisto gamina vietoje, investuoja į inovacijas, siūlo naujų technologinių sprendimų. Eiti šia linkme iš dalies skatina didesnės nei iš prekybos degalais pelno maržos, rašo „Verslo žinios“.
Degalai
Degalinė / 123rf.com nuotr.

„Kai prieš daugelį metų atidarėme pirmą kavinę Šiauliuose esančioje degalinėje, kava ten kainavo 1,5 Lt. Beveik niekas jos nepirkdavo, tai sau leisti galėjo tik siauras žmonių ratas, visi į degalinę atvažiuodavo užsipilti degalų. O dabar viskas kitaip. Kai kurie daugiau uždirba iš kitų prekių nei iš degalų“, – sako ilgametis „Lukoil Baltijos“ generalinis direktorius, dabar vadovaujantis degalinių tinklui „Amic Energy“ Ukrainoje ir Lenkijoje Ivanas Paleičikas.

Degalinių tinklą valdančios bendrovės „Circle K Lietuva“ vadovas Skirmantas Mačiukas sako, kad degalinių versle per artimiausią dešimtmetį pokyčių bus daugiau, nei jų buvo per visą praėjusį šimtmetį.

Kol kas galima numanyti, kaip plėtosis šis verslas, tikėtina, kad degalinės pasiūlys daugiau maisto produktų ir labiau konkuruos su mažmeninės prekybos tinklais, gal imsis elektroninės prekybos, įsirengs dar erdvesnes kavines.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius