Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šilta žieminė avalynė lietuviams – nebereikalinga?

Šiltus žieminius batus kontoroje prie kostiumo vyrams priderinti sunkiau nei moterims, darbe pasikeisti batų jie nelinkę, o žiemos – vis šiltesnės, tad šiltų batų vyrai ieško vis rečiau. Taip LRT.lt sako batų parduotuvių tinklus valdančių įmonių atstovės.
Sostinė antradienio rytą
Sostinė žiemos rytą / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 1 Avalynė

Įmonės „Armitana“ rinkodaros ir pardavimų vadovė Baltijos šalims Živilė Baltulionytė priduria, kad ir gamintojai gamina vis mažiau šiltos avalynės, tad kai prispaudžia šaltukas, jos net pritrūksta.

„Vyrai yra kitokie pirkėjai nei moterys. Batus jos perka iš anksto, atsiradus naujai kolekcijai. Ir jos perka daugiau avalynės.

Vyrai perka tik atsiradus poreikiui – kai atšąla orai, pradeda šalti kojos, tuomet atbėga į parduotuvę, kartais net čia pat persiauna batus ir išeina“, – pasakoja Ž.Baltulionytė.

Tačiau, kaip pažymi įmonės „Armitana“ ir parduotuvių tinklo „Danija“ atstovės, į šiltus žieminius batus vyrai dairosi vis rečiau. Taip yra ir dėl šiltėjančių, trumpėjančių žiemų, ir dėl to, kad biure dirbantiems kostiumuotiems vyrams sunku priderinti žieminius batus prie aprangos.

Pasiūla tiek mažėja, kad kartais pritrūksta

Parduotuvių tinklo „Danija“ pirkimų-pardavimų vadovė Rasa Rimkienė atkreipia dėmesį į vis šiltesnes žiemas ir dėl to mažėjančius šiltų batų pardavimus.

„Dėl šiltėjančių žiemų tikrai šiek tiek mažėja vyriškų šiltų batų pardavimai. Atsižvelgdami į tai, koreguojame pasiūlą, siūlome didesnį demisezoninės avalynės pasirinkimą“, – pasakoja pašnekovė.

Savo ruožtu Ž.Baltulionytė pažymi, kad nors šiltų žieminių batų lietuviams reikia vis mažiau, netikėtai užklupus šalčiams jų kartais net pritrūksta.

„Jau dabar mes užsakinėjame kitų metų žiemos kolekcijas. Užsakome tai, ką pagamina gamintojai. Kadangi žiemos nuolat šiltėja, tiekėjų sandėliuose labai dažnai pasilieka neišparduota šilta avalynė, tad jie pradeda gaminti vis mažiau šiltos avalynės.

Mūsų asortimente jos netgi šiek tiek trūksta, nes labai staiga atšalo oras. Spalį ir dalį gruodžio dar buvo galima vaikščioti su bateliais, vyrai dažniausiai taip ir daro, tačiau dabar padidėjo šiltesnės avalynės poreikis“, – kalba pašnekovė.

Skandinavijos šalyse populiarūs kaliošai, pasak guminę avalynę gaminančios įmonės „Paliūtis“ generalinio direktoriaus Artūro Stelionio, Lietuvoje dėmesio nesulaukia

Šilti žieminiai batai prie kostiumo netinka

Pasak Ž.Baltulionytės, biuruose dirbantys vyrai dažniausiai perka prie kostiumų tinkančią avalynę, kuri nėra labai šilta.

„Į labai šiltus žieminius batus vyrai dairosi mažiau. Biurų darbuotojai dažnai važinėja automobiliu, tad neturi didelio poreikio šiltiems batams arba batus persiauna atvykę į biurą. Tiesa, taip dažniau daro moterys, vyrai nėra linkę darbe pakeisti batų, jie vaikšto su tais pačiais ir kontoroje, ir lauke“, – pažymi Ž.Baltulionytė.

Pašnekovės teigimu, pastebima tendencija, kad vyrai pradeda pirkti vis daugiau skirtingos avalynės laisvalaikiui ir darbui, ją keičia pagal poreikį. Ši tendencija ryškesnė tarp jaunesnio amžiaus vyrų. Apskritai vyrai vis dažniau perka laisvalaikio avalynę, o klasikinę, pasak Ž. Baltulionytės, dažniau perka tie, kuriuos varžo griežtos biuro taisyklės, arba tie, kuriems tokių batų prireikia šventėms.

Skandinavijos šalyse populiarūs kaliošai, pasak guminę avalynę gaminančios įmonės „Paliūtis“ generalinio direktoriaus Artūro Stelionio, Lietuvoje dėmesio nesulaukia. Lietingomis dienomis ar kai gatvėse ant ledo pribarstyta smėlio ir druskos, skandinavai savo avalynę yra linkę saugoti apsiaudami kaliošus. Lietuvoje tai daryti linkę vienetai.

„Tokio tipo avalynė mūsų krašte nėra populiari. Odinius batus labiau linkę saugoti skandinavai.

Jei būtų toks poreikis, tikrai gamintume, tačiau jo nėra, o rinka maža. Beveik 90 proc. visos savo gaminamos avalynės eksportuojame“, – kalba A.Stelionis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius