Dabar populiaru
Publikuota: 2018 gruodžio 7d. 12:24 , Atnaujinta: 2018 gruodžio 7d. 13:23

„Small Planet Airlines“ pabaiga: direktorius prašo kelti bankroto bylą, jau atleidinėjami darbuotojai

Kristijonas Kaikaris
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr. / Kristijonas Kaikaris

Ketvirtadienį „Small Planet Airlines“ direktorius kreipėsi į teismą, prašydamas kelti įmonei bankroto bylą, 15min informavo bendrovės komercijos direktorius Simonas Bartkus. Per savaitę atleisti beveik 200 darbuotojų.

Gruodžio 6 dieną „Small Planet Airlines“ direktorius Kristijonas Kaikaris kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl bankroto bylos bendrovei iškėlimo, 15min informavo S.Bartkus.

Bendrovėje prieš savaitę dirbo per 260 darbuotojų, o gruodžio 7 dieną, „Sodros“ duomenimis, joje dirba tik 67 darbuotojai. Spalį bendrovėje dirbo 357 žmonės.

Po to, kai lapkričio 28 dieną Civilinės aviacijos administracijos (CAA) direktoriaus įsakymu buvo sustabdyta bendrovės licencija vykdyti oro susisiekimą, „Small Planet Airlines“, negalėdama vykdyti skrydžių veiklos, nebegauna pagrindinių savo pajamų, todėl buvo priimtas sprendimas kreiptis dėl bankroto bylos iškėlimo, toliau aiškina įmonės atstovas.

Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje – „Small Planet Airlines“ rinkodaros vadovas Simonas Bartkus
Luko Balandžio / 15min nuotr./15min studijoje – „Small Planet Airlines“ rinkodaros vadovas Simonas Bartkus

Bendrovei nepavyko įtikinti teismo, kad ji turi planą, kaip vėl atsistoti ant kojų, todėl teismas nesutiko kelti restruktūrizacijos bylos. Vilniaus apygardos teismas pareiškė, kad kai kurių bendrovės pateiktų dokumentų net neįmanoma vertinti kaip dokumentų, jie yra neaiškūs.

Tęsti skrydžių veiklos mūsų pagrindiniai klientai pasirinko kitus vežėjus. Siekdami maksimaliai apsaugoti kreditorių interesus, kreipėmės į teismą dėl bankroto bylos bendrovei iškėlimo, – sakė Kristijonas Kaikaris.

CAA sustabdžius bendrovės licenciją, „Novaturo“ ir „Tez Tour“ klientus skraidinti pradėjo „Get Jet Airlines“ avialinijos.

„Nors mes matome pagrindą skųsti teismo sprendimą dėl atsisakymo iškelti bendrovei restruktūrizavimo bylą, taip pat turime galimybę skųsti Civilinės aviacijos administracijos sprendimą arba kreiptis dėl laikinos licencijos išdavimo, tačiau esminė sėkmingos skrydžių veiklos sąlyga – nepertraukiamumas. Pastarasis buvo sutrikdytas ir mums negalint tęsti skrydžių veiklos mūsų pagrindiniai klientai pasirinko kitus vežėjus. Siekdami maksimaliai apsaugoti kreditorių interesus, kreipėmės į teismą dėl bankroto bylos bendrovei iškėlimo“, – priežastis aiškino „Small Planet Airlines“ vadovas Kristijonas Kaikaris.

CAA bendrovė tikino, kad pasirašė investicijų protokolą su neįvardijamu investuotoju, tačiau CAA specialistai tuo nepatikėjo.

Kaip anksčiau komentare 15min yra nurodžiusi skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“, bendra „Small Planet Airlines“ skola siekia 14,6 mln. eurų, iš jų 1,8 mln. eurų keleiviams už kompensacijas.

Anksčiau prognozuota, kad „Small Planet Airlines“ šiemet netgi dirbs pelningai – uždirbs 3,4 mln. eurų.

„Small Planet Airlines“ restruktūrizaciją planavo įgyvendinti per 10 metų – tai reiškia, kad net ir veikianti bendrovė skolas verslo klientams ir kompensacijas už vėlavimus galėjo atiduoti per dešimtmetį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

04:26
01:34
01:36

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką