-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Sony“ grynasis pelnas padidėjo beveik keturis kartus

Japonijos elektronikos ir pramogų milžinė „Sony“ antradienį pranešė, kad jos grynasis pelnas antrąjį šių metų ketvirtį išaugo beveik keturis kartus. Daugiausia tam įtakos turėjo geri išmaniųjų telefonų dalių ir fotoaparatų pardavimai, o taip pat geros žaidimų verslo pajamos.
„Sony“ atnaujins vinilinių plokštelių gamybą
„Sony“ atnaujins vinilinių plokštelių gamybą / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kompanijos pelnas antrąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo nuo 21,17 mlrd. iki 80,87 mlrd. jenų (730 mln. JAV dolerių).

„Sony“ pastaraisiais metais patyrė didelių nuostolių, kas privertė kompanijos vadovą Kazuo Hirai iš esmės pertvarkyti verslą: mažinti darbuotojų skaičių ir kai kuriuos padalinius parduoti.

Ketvirtiniai puslaidininkių verslo, gaminančios ir jutiklius išmaniuose telefonuose naudojamoms kameroms, pardavimai šoktelėjo daugiau nei 40 proc. Prieš metus gamybai gerokai pakenkė keli stiprūs žemės drebėjimai Pietų Japonijoje. Tačiau balandžio-birželio mėnesiais pardavimai išaugo dėl atsigavusios gamybos ir augančios paklausos.

Taip pat augo ir žaidimų bei tinklo paslaugų verslo pajamos.

Bendras „Sony“ veiklos pelnas beveik patrigubėjo iki 157,61 mlrd. jenų, o apyvarta išaugo 15,2 proc. iki 1,86 trln. jenų. Tačiau visų šių metų veiklos pelno prognozės kompanija nepakeitė ir prognozuoja, kad jis sieks 500 mlrd. jenų. O pardavimų prognozė buvo padidinta nuo 8 iki 8,3 trln. jenų.

Visų metų grynojo pelno prognozės kompanija nepakeitė ir tikisi 255 mlrd. jenų pelno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius