Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Spartos“ kojinės eksportui – tik su garsiais užsienio rinkose prekių ženklais

Lietuvoje mezgamų kojinių prekių ženklai gerai žinomi vidaus rinkoje, tačiau eksportuojamos daugiausia paženklintos garsiais užsienio rinkose populiariais prekių ženklais – būtent tokie užsakymai šalies kojinių gamintojams uždirba daugiausia, rašo „Lietuvos žinios“.
„Spartos“ kojinių mezgykloje šiuo metu jau ruošiamasi artėjančio pavasario kolekcijai.
„Spartos“ kojinių mezgykla / „Spartos“ nuotr.

„Megzti lietuviškas kojines ir užsienyje pardavinėti pažymėtas populiariais prekių ženklais verta, nes toks ženklas reiškia gerokai aukštesnę kainą, negu būtų galima parduoti tą patį daiktą nežinomu vardu“, – dienraščiui teigė seniausios bei vienos didžiausių Baltijos valstybėse kojinių gamintojos „Sparta“ generalinis direktorius Zenonas Janavičius.

Iki 1998 metų didelė „Spartos“ produkcijos dalis keliaudavo į Rusiją, o dabar bendrovė į tą pusę retai pažvelgia. Bendrovė kojines svetimais vardais eksportuoja daugiausia į Švediją, Daniją, Norvegiją, Naująją Zelandiją, JAV. Z.Janavičius pripažįsta, jog dalis pagal užsienio partnerių užsakymus numegztų kojinių patenka ir į Lietuvos prekybos centrų lentynas.

„Spartoje“ 165 darbuotojai per mėnesį numezga vidutiniškai 360 tūkst. porų kojinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius