Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Spotify“ jau turi 100 mln. abonentų

Švedijos muzikos transliavimo internetu milžinė „Spotify“ pirmadienį pranešė turinti jau 100 mln. abonentų, tačiau taip pat paskelbė apie didesnes investicijas ir veiklos nuostolius.
„Spotify“
„Spotify“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Premium“ paslaugos abonentų skaičius išaugo iki 100 milijonų – tai reiškia, kad per metus šis skaičius padidėjo 32 proc.“, – teigiama „Spotify“ pranešime.

„Spotify“ vadovai pavadino šią naujieną „svarbiu etapu“ bendrovės istorijoje.

Didelis už paslaugas mokančių abonentų skaičiaus augimas pasiektas dėl reklaminių akcijų Jungtinėse Valstijose ir Kanadoje, taip pat dėl „šeimos planų“ plėtros, kai keli naudotojai gali bendrai naudotis viena paskyra.

Per pirmąjį kalendorinių metų ketvirtį įplaukos iš „Premium“ paslaugos naudotojų paskyrų padidėjo iki 1,385 mlrd. eurų, palyginti su 1,037 mlrd. eurų tuo pačiu laikotarpiu 2018 metais.

„Spotify“ taip pat pranešė, kad bendras mėnesinis aktyvių naudotojų skaičius, įskaitant klausytojus, turinčius nemokamas iš reklamos finansuojamas paskyras, išaugo iki 217 milijonų – 26 proc. daugiau palyginti su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus.

Už paslaugas mokantys abonentai sudaro „Spotify“ verslo modelio pagrindą, nes bendrovės „Premium“ paslaugos naudotojai atneša daugiau nei 90 proc. įplaukų, net jei jų skaičius nesiekia net pusės visų aktyvių platformos naudotojų skaičiaus.

Nors bendrovės pajamos išaugo, ji taip pat pranešė 2019 metų pirmąjį ketvirtį patyrusi 47 mln. eurų veiklos nuostolius, palyginti su 41 mln. eurų nuostoliais tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

„Spotify“ pranešė, kad didėjanti akcijų kaina žymiai padidino ketvirčio veiklos sąnaudas, nes bendrovė turėjo susikaupusių socialinių išlaidų, pavyzdžiui, susijusių su darbo užmokesčiui taikomais mokesčiais bei darbuotojams mokamomis išmokomis.

Niujorko vertybinių popierių biržoje listinguojamos bendrovės akcijų kaina nuo metų pradžios padidėjo daugiau nei 20 procentų.

Visgi „Spotify“ akcijų kursas pirmadienį prasidėjus prekybos sesijai smuktelėjo maždaug 1,5 proc. iki 136 JAV dolerių.

Muzikos transliavimo internetu bendrovė pastaruoju metu pirmenybę teikė brangiai atsieinančiai sparčiai plėtrai į naujas rinkas, tačiau vasarį jai pavyko nustebinti investuotojus, kai pranešė apie netikėtą 94 mln. eurų veiklos pelną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius