Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sumanūs įmonių vadovai abejones „kokia atsakingo verslo nauda?“ keičia į klausimą „kaip?“

Tiek verslo, tiek visuomenės domėjimasis įmonių socialinės atsakomybės veiklomis pastaraisiais metais Lietuvoje pastebimai išaugo. Jau nieko nebestebina viešbučių raginimai tausoti vandenį, restoranai didžiuojasi siūlydami patiekalų iš vietinių, sezoninių produktų, o verslo įsitraukimas švarinant gamtą tapo gražia kiekvieno pavasario tradicija.
Projektas
Projektas / 123rf.com nuotr.
Temos: 1 rupi.lt

Kad ir kaip ten būtų, atsakingas verslas klausimą „kam to reikia ir kokia iš to nauda?” keičia į „kaip?“. Įmonių vadovai, kurie galvoja ne apie trumpalaikius pelnus, šalia įmonės finansinių tikslų vykdo ir socialinės atsakomybės bei aplinkosaugines veiklas.

Atsakingiausia 2013 metų Lietuvos įmonė: socialinė atsakomybė mums yra svarbu

Konkurso „Verslas atsakingai“ 2013 nugalėtojo UAB „Callcredit Operations” pavyzdys rodo, kad socialinė atsakomybė gali ir turi būti smagi veikla, jungianti visus darbuotojus. Įmonės darbuotojai ne tik sprendžia, kokią socialinę ar aplinkosauginę veiklą pasirinkti, bet ir patys aktyviai dalyvauja visuose projekto įgyvendinimo veiklose.

Antrus metus iš eilės VšĮ „Rūpi” organizuojamo konkurso „Verslas atsakingai” tikslas – išrinkti ir apdovanoti atsakingiausią Lietuvos įmonę

UAB „Callcredit Operations” strategija — pasirinkti vieną ilgalaikį socialinį partnerį. 2013 metais įmonė pradėjo bendradarbiavimą su Lietuvos samariečių bendrijos vaikų dienos centru „Užuovėja”, kuri rūpinasi vaikų iš rizikos grupės šeimų užimtumu ir pomokykline veikla. Įmonės darbuotojai ir „Užuovėjos” vaikai kartu leido laiką, ėjo į cirką, organizavo bendras veiklas, lankė vieni kitus ir dalinosi patirtimi. Tačiau norėdami labiau padėti vaikams, įmonės darbuotojai inicijavo projektą „Sukurkime užuovėją”, kurio tikslas įrengti naujas patalpas vaikų dienos centrui. Kauno miesto savivaldybei skyrus apleistą pastatą, įmonės darbuotojai aktyviai įsitraukė į projekto įgyvendinimą — vieni organizavo labdaringus vakarus ir protmūšių žaidimus, kiti aukojo, treti ieškojo rėmėjų, tuo tarpu kiti savo rankomis dažė ir įrenginėjo patalpas. Įmonės darbuotojų iniciatyva buvo suaukota ne tik pinigų pastato įrengimui, bet ir pritraukta statybos darbų paslaugų už daugiau nei 26 000 litų.

Aktyvus įsitraukimas į projektus, kurie įgyvendinami savo rankomis, kuria ne iliuziją apie vykdomus gerus darbus, bet dovanoja naudą visoms pusėms. Vaikai gauna saugius ir jaukius namus, darbuotojai – aibę gerų emocijų, įmonės partneriai — galimybę prisidėti prie gražios iniciatyvos, tuo tarpu pati įmonė pritraukia aktyvius ir siekiančius tobulėti darbuotojus.

VIDEO: Callcredit Operations - socialine atsakomybe

Džiugu pažymėti, kad ne viena įmonė Lietuvoje supranta, kad atsakomybė versle nėra vien įstatymų laikymasis ir formalus ataskaitų teikimas, o iniciatyva visų pirma reikalinga mums patiems. Norime išskirti įmones, kurios 2013 metais labiausiai pasižymėjo  tam tikrose srityse: UAB “Antalis” – kompensacinių programų vykdymo ir bendradarbiavimo su atsakingais partneriais srityje, UAB „Statoil Fuel & Retail Lietuva” – ilgalaikių socialinių programų įgyvendinimo srityje ir UAB „Eugesta” – aplinkosauginių projektų įgyvendinimo srityje.

Pretenduokite tapti 2014 metų atsakingiausia Lietuvos įmone

Antrus metus iš eilės VšĮ „Rūpi” organizuojamo konkurso “Verslas atsakingai” tikslas – išrinkti ir apdovanoti atsakingiausią Lietuvos įmonę, kuri 2014 metais labiausiai prisidėjo prie aplinkosauginės veiklos bei socialinės gerovės kūrimo. Nėra vienos formulės, kaip būti atsakingu. Kiekviena įmonė turi įsivertinti svarbiausius savo daromus poveikius ir siekti juos sušvelninti. Kitais žodžiais tariant, svarbiausia yra spręsti didžiausias keliamas problemas.

Iki kovo 31 d. rašykite apie savo įmonėje ar organizacijoje 2014 metais vykdytas aplinkosaugines, socialinės gerovės kūrimo veiklas ir pretenduokite tapti atsakingiausia Lietuvos įmone.

Visa informacija apie konkursą: http://verslasatsakingai.lt/

www.verslasatsakingai.lt
www.verslasatsakingai.lt

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius