-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Sushi House“ gimtadienio dovana klientei: sugadinta šventė ir jokių žadėtų sušių

Atšvęsti gimtadienį ir pavaišinti kolegas sušiais pasinaudojus iš anksto įsigytais „Sushi House“ kuponais norėjusiai vilnietei Kristinai gimimo dieną teko skaudžiai nusivilti – po ilgų barnių ir nemalonaus aptarnavimo galiausiai išsiderėtų sušių sulaukti taip ir neteko, sukviesti kolegos liko be vaišių.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Svečių pavaišinti nepavyko

„Man pasakė, kad vis dėlto įvykdys užsakymą pagal kuponus ir pinigų mokėti nereikės.O sušių dar nėra iki dabar, sėdžiu su kolegomis, dairausi per langus“, – gimtadienio dieną pasakojo moteris.

Kristina dovanų kuponus sušiams užsisakė per grupinių pirkimų tinklalapį www.beta.lt balandžio mėnesį, nes kuponus jai rekomendavo kolegė. Paskambinusi sušių užsisakyti 5 dienas prieš gimtadienį, kaip ir rekomenduojama kuponuose, išgirdo, kad užsakymo priimti darbuotojai negali: „Skambinau nuo ryto ir man pasakė, kad užsakymą gali priimti tik liepos 10 dienai. Sakiau, kad mano gimtadienis, kad man būtinai reikia užsisakyti, tačiau jie nenorėjo klausytis, o kitą dieną nuvažiavau pas juos pati.“

Tačiau nuvažiavus, darbuotojas ir toliau tikino, kad užsakymo gimtadienio dienai priimti negali. Moterį nuvylė ir nemalonus aptarnavimas – darbuotojas neprisistatė ir nepateikė darbuotojo pažymėjimo, nenurodė prašytų vadovybės kontaktų.

Vis dėlto, svečius kažkuo reikėjo pavaišinti, taigi Kristina pasiryžo sušių užsisakyti ne už kuponus, bet už pinigus.

„Išsirinkau du rinkinius už 139 litus, jie sakė, kad susimokėti reikės tada, kai atveš. Po valandos man paskambino ir pasakė, kad vis dėlto įvykdys užsakymą pagal kuponus ir pinigų mokėti nereikės. O sušių dar nėra iki dabar, sėdžiu su kolegomis, dairausi per langus kaip kvailė“, – gimtadienio dieną apie 15 val. pasakojo moteris. O buvo susitarta, kad sušiai bus atvežti 11 valandą.

Kristina dar dieną prieš gimtadienį paskambino „Sushi House“ administratorei ir ši patikino, kad sušiai tikrai atkeliaus. 

Nemalonų įspūdį jai paliko ir sušių užsakymo priėmimo kvitas, parašytas ranka ir greičiau primenantis šiukšlę nei priėmimo kvitą.

sushi

Sušių priėmimo kvitas

Ketvirtadienį prisiskambinti bendrovės atstovams nepavyko nei bendruoju įmonės telefonu, nei administratorės – ne kartą skambinant numeris buvo užimtas arba niekas nekėlė ragelio.

Gavo tris skundus

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) iki šiol dėl bendrovės „Best food“ valdančios kavinę „Sushi house“ veiksmų yra gavusi 3 vartotojų prašymus.

„Vartotojai skundėsi, kad nepavyksta pasinaudoti grupinių apsipirkimų svetainėse įsigytais kuponais: įmonė nepriima užsakymų arba priima, tačiau vėliau juos atšaukia, kadangi dėl išplatintų kuponų gausos nespėja pagaminti sušių rinkinių. Tarnyba išnagrinėjo vartotojų skundus ne teisme tvarka“, – sakė VVTAT viešųjų ryšių skyriaus vadovas. Pasak jo, 2 vartotojų skundus pavyko išspręsti taikiai: pinigus vartotojams grąžino kuponų platintojas. Dėl vienos vartotojos VVTAT priėmė nutarimą, kuriuo nutarė patenkinti vartotojos reikalavimus.

Pasak jo, vartotojų skundų, kad nepavyksta pasinaudoti paslaugomis, kurios buvo įsigytos grupinių apsipirkimų svetainėse, pasitaiko gana dažnai, tačiau jie daugiausia susiję ne su maisto prekėmis.

„VVTAT pernai gavo apie 300, o 2013 m. per 130 vartotojų skundų dėl prekių ar paslaugų įsigytų grupinių apsipirkimų portaluose. Dažniausiai vartotojai skundžiasi, kad pardavėjai ar paslaugų teikėjai atsisako pristatyti prekes/suteikti paslaugas už kurias vartotojai iš anksto sumokėjo. Apie 90 proc. vartotojų prašymų buvo pagrįsti“, – sakė V.Ūsas.

Pasak V.Ūso, susidūrusiems su panašiomis situacijomis vartotojams būtina raštu kreiptis į pardavėją, paslaugų teikėją, kuris nurodytas nuolaidų kupone, ir nurodyti savo reikalavimą. Jei pardavėjas, paslaugų teikėjas nepateikia atsakymo per 10 dienų ar atsakymas vartotojo netenkina, patariama raštu kreiptis į VVTAT. Prie prašymo būtina pridėti turimus įrodymus: mokėjimą patvirtinančio dokumento kopiją, susirašinėjimo su paslaugų teikėju medžiagą ir pan.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius