-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Švyturio-Utenos“ alus į „Norfos“ lentynas taip ir negrįžo

Padidėję akcizai taip supjudė prekybos tinklą „Norfa“ su „Švyturiu-Utenos alumi“, kad pastarosios įmonės produkcijos „Norfos“ lentynose nėra jau beveik mėnesį. Aludariai tikina, kad derybos vyksta, tačiau pasiduoti prekybininkų reikalavimams nėra linkę. „Norfa“ nėra mums gyvybės ar mirties klausimas“, – rėžė Dainius Smailys, „Švyturio-Utenos alaus“ korporatyvinių reikalų direktorius.
„Utenos alaus“ darykloje
„Utenos alaus“ darykloje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Kovo mėnesį daugiau nei įprastai padidinti akcizai alaus skardinės kainą padidino 10–14 centų. Tačiau „Norfa“ apkaltino „Švyturio-Utenos alų“ tiekimo kainą didinant daugiau, nei augo akcizai: „Populiaraus „Švyturio Ekstra“ alaus skardinė dėl akcizų poveikio parduotuvėje turėtų brangti nuo 0,88 iki 1,01 euro, tačiau dėl gamintojų reikalavimų toks alus kainuos 1,1 euro.“

Dėl to „Norfa“ paprasčiausiai atsisakė priimti šių aludarių produkciją. Kovo pradžioje „Švyturys-Utenos alus“ patvirtino, kad su prekybos tinklu derasi, tačiau akivaizdu, kad derybos vis dar nedavė jokių vaisių – balandžio pradžioje, taigi praėjus mėnesiui po naujų akcizų įsigaliojimo, „Norfos“ lentynose vis dar nėra „Švyturio-Utenos alaus“ produkcijos.

Sako, kad išgyvens vieni be kitų

„Neprekiaujame kol kas“, – 15min patvirtino „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis. Jis tikino daugiau nieko negalintis pasakyti, nebent tai, kad turi platų alaus pasirinkimą, todėl apsieina ir be „Švyturio“ produkcijos.

O aludariai taip pat neliko skolingi.

„Ne tragedija, nes „Norfa“ nėra didysis žaidėjas, tai nėra mums gyvybės ar mirties klausimas“, – D.Smailys tikino, kad „Norfoje“ neparduodamus produkcijos kiekius vartotojai dabar nuperka kituose prekybos tinkluose.

Jis pasakojo, kad kol kas apie kainos sumažinimą negalvoja, mat pirmiausia nori išgirsti „Norfos“ atstovų atsakymą į klausimą, kodėl prekybos tinklas nenori prekiauti būtent šiuo alumi.

„Kitų gamintojų alus taip pat pabrango daugiau nei akcizas – pavyzdžiui, „Kalnapilis“ ir „Volfas Engelman“. Jiems tos kainos tiko, o mūsų netinka. Kol kas man tai yra panašu į mūsų įmonės diskriminaciją“, – kalbėjo „Švyturio-Utenos alaus“ atstovas.

Nė vieni nenori atsisakyti pelno

Jis pabrėžė, kad „Norfa“ pati nustato kainas savo lentynose: „Kokia jie nori pardavinėti kaina, tai jau yra jų reikalas. Jie gali nustatyti tokią kainą, kokia tik jiems tinkama. Tegul jie dirba su mažesne pelno marža ir nesistengia to permetinėti mums.“

Jie gali nustatyti tokią kainą, kokia tik jiems tinkama. Tegul jie dirba su mažesne pelno marža ir nesistengia to permetinėti mums, – kalbėjo aludarių atstovas.

D.Smailys pakartojo priežastis, kodėl įmonė buvo priversta didinti alaus kainą – tai kovą daugiau nei įprastai išaugę akcizai, dėl jų smukusi alaus gamyba, taip pat dalyvavimo užstato sistemoje kaštai.

„Alaus kaina yra tokia, kokią mes norime pateikti prekybininkams. Derybos vyko su visais tinklais, kiti tinklai mūsų argumentais patikėjo. „Norfa“, matyt, nenori prarasti maržos ir todėl reikalauja mūsų mažinti kainą“, – kalbėjo D.Smailys.

Į ginčus su prekybininkais aludariai įsivelia kone kasmet. Pavyzdžiui, pernai „Švyturys“ po akcizų padidinimo pliekėsi su „Maxima“ – aludarių produkcija kuriam laikui taip pat buvo dingusi iš lentynų. „Norfa“ taip pat pabrėžė, kad tai yra ne pirmas ginčas su aludariais dėl kainų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius