-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Swedbank“ finansavo KLASCO terminalo plėtrą Klaipėdos jūrų uoste

„Swedbank“ suteikė 31,6 mln. litų paskolą „Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos“ (KLASCO) terminalo statyboms Klaipėdos jūrų uoste. Naujajame terminale bus atliekami birių trąšų krovos darbai, jis daugiausiai aptarnaus eksportuojančias Lietuvos bei Baltarusijos įmones. Statydama šį terminalą kompanija tikisi padvigubinti krovinių perkrovimo pajėgumus ir įgyti daugiau pranašumų prieš kaimyninių šalių jūrų uostų terminalus.
„Balmoral“ prisišvartavo KLASCO teritorijoje ir nuo Kruizinių laivų terminalo ne taip gerai matomas.
„Balmoral“ prisišvartavo KLASCO teritorijoje ir nuo Kruizinių laivų terminalo ne taip gerai matomas. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

KLASCO yra viena didžiausių Klaipėdos jūrų uoste veikiančių bendrovių. Šiuo metu įmonė valdo vieną birių trąšų terminalą, kurio krovos pajėgumai siekia 2,5 mln. tonų per metus. Naujuoju terminalu KLASCO pajėgumus ketina išplėsti dar 1 mln. tonų. Terminale bus įdiegta naujausia krovos įranga, dėl kurios augs darbų sparta ir kokybė. Visa projekto vertė viršija 60 mln. litų, pusę šios sumos sudaro KLASCO investuojamos lėšos.

„Terminalo statybas pradėjome pernai, o pirmuosius krovinius jame ketiname krauti jau 2014 metų pavasarį. Tikimės, kad naujasis terminalas padės išplėsti esamų klientų krovinių apimtis ir pritraukti naujų klientų“, – sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Pasak „Swedbank“ Verslo bankininkystės tarnybos vadovo Vytauto Bučiūno, bankas priėmė sprendimą finansuoti vienos didžiausių krovos įmonių terminalo plėtrą įvertindamas ilgametę KLASCO veiklos patirtį Klaipėdos uoste. Be to, šis įmonės projektas yra perspektyvus ir naudingas visam regionui. „Manome, kad terminalui pradėjus veiklą, Klaipėdos uostas taps dar patrauklesnis Lietuvos ir Baltarusijos verslininkams. Uoste taip pat bus geriau išnaudojami turimi pajėgumai, didės jo konkurencingumas lyginant su kitais Baltijos jūros uostais“, – sakė V. Bučiūnas.

2013 m. kovo mėnesį Klaipėdos uoste buvo pakrautas rekordinis krovinių kiekis – 3,71 mln. tonų. Daugiausiai įtakos krovos augimui turėjo trąšų ir žemės ūkio produktų krova. Klaipėdos jūrų uosto duomenimis, vien kovo mėnesį trąšų krovos apimtys, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 67 procentais. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius