Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tarptautinė profesinių paslaugų bendrovė „Ernst & Young“ atnaujina prekės ženklą ir turi naują vadovą Marką Weinbergerį

Liepos 2 d. Viena didžiausių audito, apskaitos, mokesčių, teisinių, verslo ir įmonių sandorių konsultacijų įmonių, tarptautinė bendrovė „Ernst & Young“ įžengė į naują veiklos etapą: kompanijos vadovu tapo Markas Weinbergeris (Mark Weinberger). Be to, liepos 1 d. atnaujintas tarptautinis prekės ženklas ‒ pasaulyje pirmaujanti profesinių paslaugų bendrovė nuo šiol vadinsis „EY“. Patvirtintas ir naujasis įmonės logotipas bei šūkis „Building a better working world“ („Kuriame veiksmingesnį pasaulį“).
Markas Weinbergeris
Markas Weinbergeris
Temos: 2 Prekės EY, UAB

51-erių M. Weinbergeris padarė įspūdingą karjerą tiek „EY“, tiek kitose organizacijose. JAV prezidento pareigas einant Georgui Bushui (George W. Bush), Markas dirbo JAV Iždo sekretoriaus padėjėju, o prezidentas Bilas Clintonas (Bill Clinton) jį buvo paskyręs į JAV Socialinės apsaugos patariamąją tarybą. Kaip „EY“ vyresnysis konsultantas ir partneris, M. Weinbergeris konsultavo daugelį didžiausių organizacijos klientų, dirbo Vykdomajame pasaulio rinkų bei Pasaulinės viešosios politikos komitetuose. Iki tapdamas bendrovės generaliniu direktoriumi ir valdybos pirmininku, M. Weinbergeris vadovavo Pasaulio ir Amerikų mokesčių padaliniui.

„Vadovauti tokiai iškiliai organizacijai šiais dinamiškais laikais man yra didelė garbė ir esu pasirengęs priimti laukiančius iššūkius. „EY“ istorija siekia daugiau kaip šimtmetį, per kurį įtvirtinome bendrovės reputaciją, paremtą kokybe, pasitikėjimu bei nuoseklumu. Ir toliau rašysime „EY“ istoriją, stiprinsime reputaciją, kad kurtume šviesią įmonės ateitį“, ‒ sakė M. Weinbergeris.

EY logotipas
EY logotipas

Keičiantis įmonės vadovui, atnaujinamas ir įmonės vardas bei logotipas. Nuo liepos pirmosios bendrovės vardas ‒ „EY“. Pasak M. Weinbergerio, trumpesnis pavadinimas padės klientams visame pasaulyje nuosekliau ir paprasčiau naudotis „EY“ praktika bei patirtimi. Tuo tarpu naujuoju bendrovės šūkiu „Kuriame veiksmingesnį pasaulį“, „EY“ pabrėžia siekį kiekvienu atliekamu darbu ‒ auditu, konsultacija, pokalbiu su klientu ar kolega, ‒ gerinti kasdienę aplinką ir supantį pasaulį.

„Veiksmingesniame pasaulyje yra daugiau pasitikėjimo, todėl kapitalas juda laisviau, o priimdami sprendimus verslininkai yra geriau informuoti. Verslas plečiasi tvariai, įdarbinama vis daugiau žmonių, vartotojai perka prekes bei paslaugas, ir verslininkai investuoja į gyventojų bendruomenes. Veiksmingesniame pasaulyje puoselėjami ir ugdomi talentai bei skatinamas bendradarbiavimas visomis formomis“, ‒ pažymi „EY“ vadovas.

„Kaip ir pastaruosius du dešimtmečius, mūsų bendrovės tikslas Lietuvoje ir Baltijos šalyse tebėra tas pats ‒ prisidėti prie valstybių, kuriose dirbame, ir mūsų klientų bei darbuotojų raidos. Drauge su profesionalais ir pirmaujančiais rinkos ekspertais iš mūsų pasaulinio tinklo „EY“ nuolat pristatome pažangiausias tarptautines paslaugas. Dėkojame klientams ir partneriams už nuolatinį bendradarbiavimą ir pasitikėjimą, kuris mums parodomas pakviečiant spręsti verslo iššūkius, bei galimybę prisidėti prie jų augimo ir plėtros. Visi drauge padedame kurti veiksmingesnį pasaulį mums ir ateities kartoms“, ‒ sakė Jonas Akelis, „EY“ vykdantysis partneris Baltijos šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius