Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Tarptautiniam prekės ženklui „Fentimans“ Lietuvoje atstovaus „Liviko“ grupė

Gaiviųjų gėrimų gamintojas „Fentimans Ltd UK“ ir tarptautinė alkoholiniais gėrimais prekiaujanti grupė „Liviko“ pasirašė sutartį dėl išskirtinių prekės ženklo atstovavimo ir produktų platinimo teisių visose Baltijos šalyse. Iki šiol „Fentimans“ prekės ženklas „Liviko“ grupės buvo atstovaujamas tik Estijoje, o Lietuvoje ir Latvijoje produktus platino kitos bendrovės.
E.Pocienė
E.Pocienė / Pranešimo autorių nuotr.

Nuo 1997 metų Lietuvos rinkoje veikiančios UAB „Liviko“ generalinė direktorė Eiva Pocienė džiaugiasi įmonės produktų krepšelį papildžius vienam geriausiai pasaulyje vertinamų gaiviųjų gėrimų prekės ženklų. „Drinks Internation“ ataskaitos duomenimis 2020 metais „Fentimans“ pateko tarp trijų perkamiausių ir madingiausių toniko prekių ženklų pasaulyje.

„Tai gerai žinomas ir giliomis tradicijomis besivadovaujantis, tačiau inovatyviais produktais nuolat stebinantis prekės ženklas. Mums jis padės išpildyti klientų lūkesčius ir vystyti gaiviųjų gėrimų rinką, kurioje pardavimai paskutiniais metais paaugo 4 procentais. Tonikų pardavimai Lietuvoje auga itin sparčiai – 2020 m. jie šoktelėjo net 28 proc. Taigi, matydami poreikį, džiaugiamės galėsiantys supažindinti vartotojus su naujais ir unikaliais šio gamintojo siūlomais skoniais. Ateinančiais metais planuojame jais prekiauti jau apie tūkstantyje prekybos vietų“, – kalba E.Pocienė.

Iki šiol „Liviko“ grupė „Fentimans“ atstovavo tik Estijoje. Nors premium segmento produktams pastarieji metai negailėjo iššūkių, visgi Estijos prekybos tinkluose pardavimai augo beveik 8 proc.

„Puikūs rezultatai Estijoje paskatino mus sutelkti prekės ženklo valdymą vienose rankose ir Lietuvoje bei Latvijoje plėstis su „Liviko“ pagalba. Neabejojame grupės kompetencija dirbant su aukšto lygio prekės ženklais ir tikime, kad ši partnerystė bei sinergija tarp Baltijos šalių atneš puikių rezultatų.

Mes nesileidžiame į jokius kompromisus dėl kokybės, siekiame atskleisti mūsų šeimos verslo vertybes ir produktų išskirtinumą. Gamyboje naudojame tik kruopščiai atrinktus natūralius ingredientus, eterinius aliejus ir aromatus išgauname savo pačių gamykloje, o unikaliam skoniui ir gėrimo savybėms sukurti pasitelkiame net septynių dienų fermentacijos metodą“, – pasakoja „Fentimans“ eksporto vadovė Emma Kirk.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius