Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Teismas: informacija apie cigarečių pavadinimo pasikeitimą – tabako reklama

Koncerno „MG Baltic“ valdomos prekybos alkoholiu bei tabako gaminiais bendrovės „Mineraliniai vandenys“ informacija apie cigarečių pavadinimo pasikeitimą yra neleistina tabako reklama, todėl įmonė turi sumokėti jai skirtą 2 tūkst. eurų baudą, galutinai nusprendė teismas.
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) balandžio 9 dieną atmetė „Mineralinių vandenų“ skundą ir paliko nepakeistą Vilniaus apygardos administracinio teismo 2018-ųjų rugpjūčio nutartį, kuria atsisakyta panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento sprendimą skirti baudą.

Departamentas baudą „Mineraliniams vandenims“ 2018 metų gegužę skyrė už tai, kad įmonė pardavinėjo cigaretes „Pall Mall Longs Blue“ su reklaminiais lapeliais pakelio viduje.

„Mineraliniai vandenys“ teismui tvirtino, kad lapeliuose nurodyta informacija buvo išimtinai informacinio pobūdžio, be to, informacinis lapelis buvo įdėtas į vidinę cigarečių pakelio dalį ir buvo skirta tik vartotojus informuoti apie cigarečių „Pall Mall Longs Blue“ pavadinimo pasikeitimą.

Šiuos bendrovės argumentus teismas atmetė ir konstatavo, kad lapeliuose pateikta informacija potencialiam vartotojui padeda identifikuoti tabako gaminį, atpažinti iki šiol vartotą produktą iš kitų gaminių ir taip užtikrinti, kad pakeitus tabako gaminių pavadinimą ir išvaizdą, būtų vartojamas naujo pavadinimo produktas.

„Lapelyje pateikta informacija nepatenka į Tabako, tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių kontrolės įstatyme imperatyviai nurodytą prie tabako gaminių leidžiamą pateikti informaciją ir tuo pačiu atitinka įstatymo nuostatas draudžiančias tabako gaminių reklamą, nes įtakoja vartotojo elgesį pasirinkti lapelyje nurodytą tabako gaminį“, – rašoma LVAT nutartyje.

LVAT teigimu, tokios informacijos pateikimo tikslas buvo siekis daryti įtaką vartotojų pasirinkimui – paskatinti vartotojus vartoti cigaretes „Rothmans Longs Blue“, kai šios pasirodys rinkoje, todėl Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas ją pagrįstai pripažino reklama.

Ši LVAT nutartis yra neskundžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius