Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Teismas: Lietuvos ir Estijos įmonių „Idea Group“ prekės ženklai – nepanašūs

Estijos kapitalo integruotos komunikacijos grupės „Big Idea Group“ ir Lietuvos renginių organizavimo įmonės „Idea Group“ prekės ženklai yra netapatūs, nutarė teismas.
Teisėjo plaktukas
Teisėjo plaktukas / cardplayer.com nuotr

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas, išnagrinėjęs Lietuvos „Idea Group“ skundą, panaikinto pernai gruodį priimtą Lietuvos apeliacinis teismo nutartį ir pripažino galiojančiu Vilniaus apygardos teismo 2017 metų gruodžio sprendimą, kuriuo prekės ženklai pripažinti nepanašiais, o „Big Idea Group“ prašymas pripažinti „Idea Group“ prekės ženklą negaliojančiu – atmestas.

Anot Aukščiausiojo Teismo, lyginamuose prekės ženkluose sutampa silpnas elementas „Idea Group“.

„Todėl vertinant suklaidinimo galimybę daugiausia dėmesio turi būti skiriama nesutampančių elementų įtakai bendram prekių ženklų sukuriamam įspūdžiui (...) Grafiniams ginčo prekių ženklų elementams ir spalviniam ženklų pavaizdavimui esant visiškai skirtingiems, bendras prekių ženklų sukuriamas įspūdis nėra labai panašus arba tapatus, todėl konstatuoti suklaidinimo galimybę nėra pagrindo“, – rašoma Aukščiausiojo Teismo nutartyje.

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas taip pat atmetė ir „Big Idea Group“ prašymą įpareigoti „Idea Group“ pakeisti pavadinimą bei neleisti Lietuvos įmonei naudoti domeno ideagroup.lt.

„Idea Group“ buvo įkurta 2007 metais, pagrindinė įmonės veikla – renginių organizavimas ir techninio renginių serviso paslaugos.

„Big Idea Group“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovauja pasaulinę komunikacijos agentūrą „Havas“, kuri įsikūrusi Paryžiuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius