-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 03 05 /17:56

Teismas: „Pigu“ teisingai skirta 4,5 tūkst. eurų bauda

Konkurencijos taryba už klaidinančią reklamą teisingai skyrė 4,5 tūkst. eurų baudą elektroninės prekybos bendrovei „Pigu“, galutinai nutarė teismas.
Internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ atidarė pirma fizinė parduotuvę
Internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 „Pigu.lt“ Bauda

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) trečiadienį atmetė bendrovės skundą ir paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo 2018 metų sprendimą.

„Naikinti teismo sprendimą (...) nėra faktinio ir teisinio pagrindo“, – rašoma LVAT sprendime.

2018 metais baudą bendrovei „Pigu“ skyrusi taryba nustatė, kad svetainėje pigu.lt skelbtos ribotos kavamalių „ProfiCook“ ir „Maestro“ bei ventiliatoriaus „Volteno“ akcijos, tačiau jų laikui pasibaigus, beveik iš karto vėl būdavo pateikiami tokie pat pasiūlymai.

Anot tarybos, tokie „Pigu“ veiksmai vertintini kaip apgaulingi, nes susidaro įspūdis, jog prekę už akcijos kainą bus galima įsigyti tik gana trumpą laiką, taip siekiant paskatinti vartotoją kuo greičiau ją įsigyti.

Ernestas Kačerauskas, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas, 15min atsiųstame komentare aiškina, kad nors teismo sprendimą gerbia, tačiau laikosi savo nuomonės.

„Mūsų taikyta kainų užšaldymo akcija buvo kuriama remiantis vartotojų elgsenos tyrimais, jos tikslas buvo suteikti kuo daugiau aiškumo: būtent todėl akcijos metu pirkėjams skelbėme laikotarpį, kurį galime garantuoti, kad kaina nesikeis.

Reklamos rengimo taisyklėms vis dar esant labai abstrakčioms, tikrai nelaukiame, kol susiformuos pakankama teismų praktika ir patys imamės priemonių, kad mūsų skelbiama reklama būtų maksimaliai atitinkanti visus keliamus reikalavimus bei priežiūros institucijų požiūrį. Džiaugiamės, kad reklamos priežiūros kompetenciją perėmusi Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra linkusi bendradarbiauti ir maloniai konsultuoja reklamos rengimo klausimais. Tikimės, kad atviras priežiūros institucijų požiūris į bendradarbiavimą su verslu leis pasiekti teigiamų rezultatų siekiant reklamos rengimo taisyklių aiškumo daug greičiau nei iki šiol“, – aiškino jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius