Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) sausio 13 dieną atmetė „Volfas Engelman“ skundą ir paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo 2019-ųjų birželį priimtą sprendimą. Teismai netenkino bendrovės prašymo panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento sprendimą dėl baudos.
Bauda įmonei skirta už portale youtube.com rodytoje laidoje „Kitokie pasikalbėjimai“ bei šios laidos reklaminiame skyde svetainėje tickets.paysera.com naudotus prekės ženklus „VolfasEngelman“ ir „Volfas Engelman Studija 2017“
„Volfas Engelman“ teismui tvirtino, kad šie prekės ženklai pagal tarptautinę Nicos klasifikaciją registruoti ne alkoholinių gėrimų, o žmonių protinių gebėjimų ugdymo, taip pat linksminimo ir pramogų rengimo paslaugų klasėje. Bendrovė taip pat pabrėžė, kad ji nėra tik alkoholinių gėrimų, bet ir vaisvandenių gamintoja.
LVAT pažymėjo, kad nepaisant to, prekės ženklai buvo naudojami kartu su informacija apie įmonės gaminamą alų, pateikiant nuorodą į bendrovės internetinį puslapį, kur reklamuotas alus „Rinktinis“, informuojama apie jos gaminamus produktus, alaus gamybos procesą.
LVAT, be to, pažymėjo, kad „Volfas Engelman“ prekių ženklus, registruotus ne alkoholinių gėrimų klasėje, pateikia ant jų taros etikečių.
Suomijos bendrovės „Olvi“ grupei priklausančio „Volfas Engelman“ apyvarta per 2020 metų devynis mėnesius siekė 43,099 mln. eurų – 14,4 proc. daugiau nei pernai sausį–rugsėjį, grynasis pelnas išaugo 31 proc. iki 3,214 mln. eurų. „Volfas Engelman“ per 2020-ųjų devynis mėnesius pardavė 95,4 mln. litrų įvairių gėrimų – 15,9 proc. daugiau nei per tą patį 2019-ųjų laikotarpį.