Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ dėl reklamos vėl ginčijasi teismuose

Prieš kelerius metus dėl reklamos teismuose besiginčijusios telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ vėl bylinėjasi. Šįkart „Bitė Lietuva“ skundžia „Tele2“ reklamą, kurioje naudojamas „Bitė Lietuvos“ valdomas „Labas“ prekės ženklas.
Mobiliojo ryšio operatoriai „Bitė“ ir TELE2
Mobiliojo ryšio operatoriai „Bitė“ ir TELE2 / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Vilniaus apygardos teismas praėjusią savaitę laikinai uždraudė „Tele2“ lyginamojoje reklamoje naudoti „Labas“ ženklą. Teismas vėliau dar turės pasisakyti dėl ginčo esmės.

„Liepos mėnesį pastebėjome, jog „Tele2“ internetu platina teisės aktus pažeidžiančią lyginamąją reklamą, kurioje naudojamas ir „Labas“ prekės ženklas. Būdami šio registruoto prekės ženklo savininkais, paprašėme teismo įpareigoti „Tele2“ nutraukti šios reklamos naudojimą“, – BNS atsiųstame komentare teigė „Bitė Lietuvos“ atstovas spaudai Antanas Bubnelis.

Jo teigimu, „Tele2“ reklaminiame vaizdo klipe klientai buvo mokomi perkelti savo telefono numerį iš vieno operatoriaus tinklo į kitą ir reklamoje panaudotas „Labas“ prekės ženklas.

„Suprantame, kad įmonių komunikacija gali būti daugiau ar mažiau aštri. Tačiau akivaizdu, kad teisės aktai galioja visiems. Taip pat nustebino tai, kad kreipiantis tiesiogiai į „Tele2“ dėl akivaizdžiai neteisėto „Labas“ prekės ženklo naudojimo, reklamos transliavimas nebuvo nutrauktas. Todėl kreipėmės į teismą“, – pridūrė jis.

2014 metais tarp bendrovių buvo kilęs ginčas dėl to, jog „Bitė Lietuvos“ bendrovė „Eurocom“ pradėjo transliuoti „Labas kontraktas“ reklamą, kurioje paslaugos naudotojai teigė, kad perėję iš „Tele2“ sutaupė pinigų. Tuomet bendrovės ir reklamoje nusifilmavusi mergina teisme susitarė taikiai.

„Tele2“ dėl šios reklamos tuomet kreipėsi ir į Konkurencijos tarybą, kuri 2014 metų lapkritį bendrovei „Eurocom“ skyrė beveik 5,4 tūkst. eurų baudą.

2016 metais tarp bendrovių kilo ginčas dėl kitos „Bitė Lietuvos“ reklamos, kurioje, remiantis bendrovės „Ookla“ mobiliosios programėlės Speedtest.net duomenimis, teigta, kad įmonės 4G ryšio sparta yra didžiausia šalyje. Gavus vartotojų skundų, reklamas ištyręs Vartotojų teisių gynymo centras tuomet nurodė, kad greičiausią internetą šalyje siūlė telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ (dabar „Telia Lietuva“) ir „Tele2“, o „Bitė Lietuvos“ internetas pagal spartą buvo trečias.

Konkurencijos taryba 2016 metų balandį pareiškė, kad „Bitė Lietuvos“ reklama buvo tinkama, o bendrovė pagrindė informacijos teisingumą, aiškiai nurodydama ir šaltinį – „Speedtest.net“ („Ookla“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius