"Klientai skiria dvigubai daugiau pinigų išmaniesiems telefonams", - sakė P.Masiulis.
„Ledai ne tik išsivaikščiojo Neryje, bet ir mes pastebim atšilimą. Klientai skiria dvigubai daugiau pinigų išmaniesiems telefonams. Šiuo metu jų rinkoje yra apie pusę. Žinant, kad telefonus statistiškai klientas keičia kas du metus, tendencija aiški“, – sakė P.Masiulis.
Žmonės vis daugia naudojasi mobiliuoju internetu. Nuo pernai duomenų perdavimas augimas 50 proc. (Nuo 124 ir 190 mb.).
Išmaniesiems telefonams pirmąjį 2013 m. ketvirtį „Tele2“ statistinis klientas išleido 500 lt. Tai dvigubai daugiau nei prieš metus. „Žmonės atsargiai elgėsi krizės metu. Dabar matosi pagyvėjimas“, – teigė P.Masiulis.
Pasak jo, daugiausia perkami aukštesnės klasės telefonai. Mažiausios kainos segmentas yra ir bus gyvybingiausias. Tendencija nesikeis. Vis daugiau paslaugų kelsis į internetą. Mobiliosios aplikacijos. Kompiuteris per keletą metų nueis į antrą planą.
„Tele2“ Lietuva klientų skaičius augo. Bendrovė vis labaiau įsitvirtina verslo klientų sektoriuje. Čia augimas 20 proc. (nuo 105 iki 125 tūkst). Bendras klientų skaičius paaugo 4 proc. 1730 iki 1793 tūkst. Perkeliamų numerių skaičius 8061.
Pajamos augo 5,5 proc. 113,7 iki 120 mln. Pagrindas klientų augimas, brangesni telefonai ir duomenų perdavimas. Pelnas didėjo 1,5 proc., 47 iki 47,5 mln. litų. „Tele2 yra didžiausias tinklas. Didžiausią teritoriją dengia Tele2. Prieš pusantrų metų džiaugėmės, kad pasivijome konkurentus. Dabar jau aplenkėme“, – Tele2 Komercijos direktorius Petras Kirdeika. Per pirmąjį 2013 m. ketvirtį bendrovė pastatė 44 naujas bazinės stotis ir 197 atnaujino.