-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tele2“ mažina klientų konsultacijos telefonu kainą

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” klientų aptarnavimo telefonu paslaugas siūlo pigiausiai mobiliojo ryšio rinkoje. Dauguma šių paslaugų tapo nemokamos, likusios siūlomos už mažiausią kainą rinkoje.
„Tele2“
„Tele2“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Tele2

Nuo šiol „Tele2” privatiems ir verslo klientams skambučiai į klientų aptarnavimo centrą nekainuos nieko. Iki šiol jie buvo apmokestinami 15 ct už skambutį.

„Tele2“ paslaugų vartotojai telefonu galės nemokamai sužinoti einamąją ir vėliausią sąskaitas bei savitarnos svetainėje gauti praėjusio mėnesio išklotinę.

Išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojams skambučių į klientų aptarnavimo centrą kaina bus mažiausia Lietuvoje – 15 ct už skambutį.

„Klientams palankiausią kainodarą pritaikėme ir šioje srityje. Nemokamos aptarnavimo paslaugos bus papildoma galimybė sumažinti ryšio išlaidas“, – sakė Irena Petrauskienė, „Tele2” Klientų aptarnavimo departamento direktorė.

„Bitė Lietuva“ vartotojai į klientų aptarnavimo centrą nemokamai skambina nuo 2008 metų. Prieš kelias dienas mokestį už skambučius į klientų aptarnavimo centrą panaikino ir "Omnitel".

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius