„Rezultatai patvirtina, kad kai mažiname kainas, laimi ne tik klientai, bet ir „Tele2“. Praėjusiais metais dirbome dar efektyviau, tai leido toliau didinti kokybę, kurti naujas paslaugas ir mažinti kainas. Augimas rodo, kad žmonės tai įvertino“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Paskutinįjį metų ketvirtį „Tele2“ pajamos padidėjo 4,7 proc., iki 128,2 mln. litų. EBITDA augo net 13 proc., iki 39,7 mln. litų, o ketvirčio EBITDA marža – nuo 29 iki 31 procento.
2013 m. vartotojams bendrovė pasiūlė apsaugą nuo kenkėjiškų programų, telefonų draudimą, virtualius numerius.
„Tele2” taip pat padidino mobiliojo parašo prieinamumą, įgyvendino telefonų vagysčių ir telefoninių sukčių veiklos prevencijos priemones.
„Tele2” paslaugų vartotojų skaičius 2013 m. išaugo 3,9 proc. ir pasiekė 1,85 mln. Dėl numerio perkėlimo bendrovės klientų padaugėjo beveik 26,2 tūkst.
„Tele2“ pernai tęsė 2012 m. pradėtą mobiliojo ryšio ir interneto tinklų modernizavimą. Per metus tam skirta 37 mln. litų investicijų (2012 m. – 32,5 mln. litų).
Bendrovė atnaujino 85 proc. 2G tinklo ir 100 proc. 3G tinklo, pakeitė pagrindinę tinklo įrangą, įrengė naują magistralinį duomenų perdavimo kanalą ir jo pralaidumą padidino 10 kartų, taip pat pradėjo teikti 4G ryšio paslaugas.