Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tele2“ plėtra Kaune: atidaromas Verslo klientų aptarnavimo centras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” Kaune kuria Verslo klientų aptarnavimo centrą. Planuojama, kad jame dirbs per 20 specialistų, kurie verslo klientus aptarnaus telefonu bei raštu, atsakinės į klientų klausimus, užduotus „Tele2“ savitarnos sistemoje. Visi verslo klientai nuo šiol bus aptarnaujami tik Kaune.
Visvaldas Matijošaitis ir Petras Masiulis
Sutarties pasirašymo akimirkos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Trečiadienį Kauno miesto mero V.Matijošaičio kabinete pasirašytas Kauno miesto savivaldybės ir telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ sudarytas bendradarbiavimo susitarimas dėl darbo vietų Kaune kūrimo.

Kaune šiuo metu veikia keturi privačių klientų ir vienas verslo klientų aptarnavimo salonai. Privačiuose salonuose dirba 22 darbuotojai, verslo - 10. Sausio 25 d. Kauno autobusų stotyje atsidarys penktasis privačių klientų aptarnavimo salonas. Naujasis Verslo klientų aptarnavimo centras Kaune aptarnaus operatoriaus klientus visoje Lietuvoje.

„Dėmesį į atsinaujinantį Kauną atkreipia vis daugiau verslo, pastebinčio mūsų veržlaus miesto privalumus, atstovų. O atkreiptas dėmesys vis dažniau virsta sprendimais investuoti mūsų mieste. Kiekviena Kaune naujai sukurta darbo vieta man yra pati puikiausia naujiena.

Pokyčius išgyvenančio Kauno ir „Tele2“ vertybės yra labai panašios – kauniečiai yra drąsūs priimdami iššūkius, atviri, nuoširdūs ir labiau mėgsta veikti nei kalbėti. Todėl neabejoju, kad Kaune veiksiantis kompanijos padalinys veiks kaip šveicariškas laikrodis“, – teigė susitarimą pasirašęs Visvaldas Matijošaitis, Kauno miesto meras.

„Iki šiol visi nacionaliniu mastu veikiantys padaliniai buvo įsikūrę sostinėje. Kaune atidaromas padalinys yra pirmasis mūsų verslo klientų aptarnavimo centras. Jis mums labai svarbus, nes užtikrinsime aukštą aptarnavimo kokybę. Stengsimės iki atidarymo surasti reikiamą specialistų skaičių, kad nuo pat pirmų dienų centras veiktų pilnu pajėgumu“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Naujasis Verslo klientų centras duris atvers kovo mėnesį, įmonė darbuotojų pradeda ieškoti jau dabar.

Pasak jo, iš pradžių mąstyta centrą įkurti šalia pagrindinio ofiso, bet galiausiai nuspręsta pajudėti Kauno link, nes laikinojoje sostinėje – daug jaunimo, studentijos. Apsispręsti padėjo ir tai, kad Kaune statoma daug naujų biurų pastatų. Šis miestas, pasak generalinio direktoriaus, plečiasi itin intensyviai. Apsispręsta per dieną. Tai – kokybės kėlimo programa.

„Padaugėjo verslo klientų, o jie opesni. Padalinį kuriame dėl to, kad reikia kokybiškesnės paslaugos. Iki tol samdėme kitas įmones“, – teigė P.Masiulis.

Naujasis Verslo klientų centras duris Partizanų g. 15A atvers kovo mėnesį, įmonė darbuotojų pradeda ieškoti jau dabar. Tai – pirminis investicijų etapas. Tikėtina, jog ateityje gali prireikti ir daugiau darbuotojų, didesnės plėtros Kaune. Pasak jo, darbuotojų rotacija, palyginus su konkurentais, „Tele2“ yra nedidelė – 2 proc. per metus.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Visvaldas Matijošaitis ir Petras Masiulis
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Visvaldas Matijošaitis ir Petras Masiulis

„Keičiasi įmonė. Prieš keletą metų neturėjom darbuotojų, kurie aptarnautų klientus, norinčius pirkti internetu. Šiandien tai jau turime“, – teigė „Tele2“ atstovai.

Trečiąjį 2016 m. ketvirtį „Tele2” paslaugomis naudojosi 160,1 tūkst. verslo klientų – 10,8 proc. daugiau, nei prie šešerius metus. Lietuvoje įmonė veikia nuo 2000-ųjų metų. Kas antras žmogus Lietuvoje naudojasi „Tele2“ ryšiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius