Dabar populiaru
Publikuota: 2019 lapkričio 7d. 14:48

„Telia Lietuva“ prisijungs antrinę klientų aptarnavimo įmonę

Telia
Viktorijos Savickos / 15min nuotr. / Telia

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ prisijungs antrinę klientų aptarnavimo įmonę „Telia Customer Service“. 

Bendrovių valdybos lapkričio 6 dieną patvirtinto reorganizavimo sąlygas, pagal kurias „Telia Lietuva“ prisijungs „Telia Customer Service“, kuri po reorganizavimo nutrauks veiklą, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Telia Lietuva“.

„Telia Lietuva“ yra vienintelė „Telia Customer Service“ akcininkė, todėl reorganizavimui bus taikoma supaprastinta tvarka. Jo metu „Telia Customer Service“ akcijos nebus keičiamos į „Telia Lietuvos“ akcijas, „Telia Lietuvos“ kapitalas taip pat nebus didinamas.

Reorganizavimo metu „Telia Lietuva“ perims visas „Telia Customer Service“ teises ir pareigas.

„Telia Lietuva“ konsoliduotos pardavimo pajamos per šių metų devynis mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2018-ųjų laikotarpiu, ūgtelėjo 0,6 proc. iki 281,312 mln. eurų, konsoliduotas grynasis pelnas sumenko 8,3 proc. iki 37,762 mln. eurų.

88,15 proc. „Telia Lietuvos“ akcijų valdo Švedijos „Telia Company“.

„Telia Lietuvos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Temos: 1 „Telia“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

03:16
03:00
03:38

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką